Gå til innhold

Da kommer jeg nok over til dere igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg nok tilbake hos dere igjen.

Fikk konstatert MA i går, var da 11+4. Sendt til sykehus for videre utredning i dag, og der ble det bekreftet BO. Så nå sitter jeg og venter på at pillen skal gjøre sitt, og med en gang blødningen og kontrollen er over så er vi i full gang igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så trist.. hvor lenge har du prøvd å bli gravid? hva er BO? jeg er helt ny i prøvingen og vet lite. men ønsker å hørre om andres opplevelser:)

Skrevet

uff så trist:(

mange varme gode tanker til deg<3

Skrevet

Åh så leit zadine, har selv opplevd MA, føler med deg! Stor klem

Skrevet

Uff, så leit. Har selv hatt MA og vet hvor tungt dette er.

Plei deg selv noen dager fremover nå, og tillat deg selv å sørge. Det vil komme litt på avstand om en liten stund.

Skrevet

Uff, så utrolig trist.

Føler så utrolig med deg.

Håper ny spire sitter snart igjen.

Sender STOR trøste klem

Skrevet

Blighted Ovum kalte legen det for. Det betydde visstnok at det egget mitt som ble befruktet ikke inneholdt mine arvestoffer, og uten dem så kan jo ikke et foster dannes. (det var visstnok ikke uvanlig at eggene kunne være tomme, men hun kalte det rett og slett uflaks) Så livmora mi vokste, og fostersekken var der, og kroppen trodde at den var gravid, hvilket den var, men den manglet det vesentligste, nemlig fosteranlegg. Det hjelper å tenke på at det ble aldri noe, jeg ble bare fryktelig lurt av min egen kropp, som ikke sa ifra at noe var galt.

Jeg hadde alle symptomer på at jeg var gravid hele tiden.

Vi hadde ikke prøvd så lenge, og vi er heldige som har to barn fra før;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...