Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 de gangene jeg merker el slimet har det vart en dag ca:) ikke mer jaffal. hehe
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 det er litt forskjellig hver gang men sist gang var det 2 dager tror jeg, ble ganske sur for gangen før der var det lengre tror jeg og på dagen for el denne gabg kom det flere dager før selve el så... Spiste don quai denne mnd også i håp om mer el slim men synes ikke denne gjorde så masse ffor meg så ?!?!!! Fikk vel en dag kortere syklus men...
MissG Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 3-4 dager tror jeg. Begynte onsdag sist. Positiv eltest fredag ettermiddag. Litt slim søndag også. Neg eltest søndagen (fikk ikke tatt eltest lørdagen) Hadde sex onsdag og fredag. Skulle nok hatt sex både lørdag og søndag også...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Gjerne en hel uke. Blir gradvis mer til det når en topp på dag 4-5 ca og så avtar det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå