Gå til innhold

Æsj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom TR:( kjenner at jeg er lettere skuffet, men vi får bare prøve videre. Vi er jo så vidt begynt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så utrolig kjedelig. Tanta min kom også akkurat på besøk ;-(

Får vel bare fortsette å prøve da.

Skrevet

Ja, det er veldi kjedeli!

Har misslikt TR før, men akkurat denne gangen var det ekstra ille. Et sårt tegn på at der ikke er noen spire!

Men det er viktig å ikke miste motet, å bare fortsette å prøve;)

Har du prøvd lenge?

Skrevet

har ikke fått tanta enda men regner med hun kommer snart, har tatt tester som viser helt negativt. hehe.. så satser på det blir en ny pp nå:) Hvor lenge har dere prøvd å bli gravid`? Sluttet på pillen i februar så begynnte vi med en gang mensen var over den mnd. Men ingen resultater enda:p Syns det har tatt lang nok tid nå jeg, 3 mnd snart. hehe.

Skrevet

Begynte å prøve i august og ble gravide i begynnelsen av november, mistet i midten/slutten av januar og har vel hoppet over i 4. pp ette MA nå.

Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

Vi har hatt lyst på barn ganske lenge, men det har ikke "passet" med utdanning, jobb osv.. Nå har vi har prøvd i ca 1 mnd, så vi er ganske ferske på dette ennå! :)

Skrevet

tanta er her også nå men på søndag har hun vært her en uke så innen da før hun pakke kofferten sin og DRA HJEM!!! hehe.. Dette blir 3 pp for oss, begynte prøvingen i mars/april så er skikkelig klar for at spiren sitter snart <3<3<3 Den er sårt savnet da alle rundt oss er gravide eller har barn fra før :( Men prøver å holde håpet oppe her ;)

Skrevet

Det var utrolig kjedelig da.... Bedre lykke neste PP :(

Babystøv sendes :)

Skrevet

Takk for det! :)

Jeg har også mange venninner som enten har barn eller går gravide, så jeg kjenner at jeg er missunneli på dem! :) Men snart er det min tur, forhåpentlivis;)

Tar i mot alt babystøv jeg kan nå tak i :D

Skrevet

Skjønner hva du mener med sårt savnet og at alle rundt deg er gravide ja. Samme her, de popper ut og blir gravide rundt meg om en annen nå, det er jo snart bare meg igjen her:p hehe. Så håper den sitter neste pp hos meg og:D ønsker alle masse lykke til nå, å satser vi alle sitter å ruger på spirer til neste ikm:)

Skrevet

Ja, neste pp får vi håpe det klaffer for oss begge! :)

Masse lykke til, så kansje vi slår følge videre her inne:)

Skrevet

Ja, det må vi alle:) Håper vi lykkes denne mnd og at det er ni måneder til neste mens;) hehe. lovt å håpe da:p

Skrevet

Jeg håper nå det er 1,5 år til neste mens jeg da. Man får jo ikke mensen tilbake med det samme, iallefall ikke dersom man ammer. De blødningene man har etter fødselen er jo ikke mens, men renselse ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...