Gå til innhold

Gravid med blødninger i 4. uke, SA?

Helga80

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut idag at jeg er eller har vært gravid. Syns jeg merket litt graviditetssymptomer før TR, men når TR kom til tiden tenkte jeg ikke mer over det. Men i uken som har gått har dette besøket vært litt annerledes enn før. Startet med litt blodig utflod, så friskt blod, men mindre enn normalt i halvannet døgn, så brunaktig blod eller utflod i 4 dager. (Beklager detaljer!!) Siste dag av dette igår. Så jeg tok en CB som var svakt positiv. Skulle vært 5 uker imorgen hvis det var noe der, men de sa på kvinneklinikken når jeg ringte at dette var en SA, og det var ikke noe mer å si eller gjøre. Syns det er litt rart, for man leser jo overalt at dette kan skje uten at man har mistet? Har ikke hatt noen smerter i det hele tatt, ikke de vanlige menssmertene engang, men de ømme brystene er ikke ømme lenger. Forvirret nå, hva skal jeg gjøre? Bare vente og se...?

Fortsetter under...

Hei.

det er vanskelig å si hva dette kanvære, men jeg hadde kanskje gått til fastlegen og bedt om å ta blodprøver å fått målt HCG. Da vet du helt sikkert om det er en sa eller ikke.

De kan uanset ikke ta deg inn p UL så tidlig rett og slett fordi man ikke kan se noe.

Det kan ha vært en kjemisk graviditet også. Men som sagt vanskelig å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...