Gå til innhold

Hvor mange inne her er over 45?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært noen slengere innom og sagt de var 47-48-49? Stemer det, eller er det noen som kødder med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med å lyve om alder. Selv var jeg 45 år da jeg ble gravid i høst. Nå er jeg i 36 uke og er blitt 46 år. Ble gravid på naturlig måte, og alt har gått bra til nå. Graviditeten har heller ikke vært mer slitsomt enn den var for 8,5 år siden.Nå gleder vi oss til attpåklatten som kommer i juni ;-)

Muligheten for å bli gravid når man er så gammel er veldig veldig liten, men det er fult mulig helt opp til 50 år.

Skrevet

Vet ikke om jeg har lov til å svare, siden jeg er "bare" 44 ;) men blir 45 før fødselen i oktober. Gravid på naturlig måte og alt vel så langt; uke 17+4.

Godt å høre oldmother, at en graviditet ikke er mer slitsomt for en som er moden :)

Skrevet

jeg er "bare " 41, men synes det var så godt å lese at graviditeten ikke var mer slitsom som moden/voksen. Må innrømme at jeg har vært litt nervøs med tanke på hva som evt lå foran meg av strabaser... Håper det blir slik for meg også:-) Har ikke kommet lengre enn uke 13 ennå, so time will show.

Skrevet

Elste jeg snakket med her inne var 48 og ventet nr 5..Så alt er mulig...He he.

Skrevet

Hei! :-)

Legen jeg snakket på St.Olavs i forbindelse med Ul og duotest fortalte at dei hadde mange der som var 46 - 47 år, mange hadde da kanskje egg på frys da, men sikkert ikke alle!

Men den eldste dei hadde vært borti som hadde blitt gravid av seg selv var 52 år!

Så det er visst fullt mulig at det går ann å bli gravid over 45 år også! :-)

Skrevet

48 år her. Termin i morgen.

Det er ikke noe merkelig med å få barn når man er over 40, det er bare media og legestanden som hyper det så mye og forsøker å påvirke folk til å få barn før. Legen min sier det er helt normalt, han er utlending, og vant til at folk får mange barn. Som han sier: De kan ikke få 15 barn før de er tretti?

Hanne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...