Baby*2012 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg må bare si at jeg ble utrolig lei meg når det viste seg at Elvira spådame bare var tull.... For når man prøver å bli gravide,man strever og strever....da er det vondt å få vite at folk lurer folk. Jeg og min mann fikk ei lita jente i 2005 som døde etter 6 dager.... Hun sovnet stille inn i mine armer.... Det var helt jævlig......! Og når man da ringer til ei slik som denne Elvira,og får "gode" nyheter så klamrer man seg til det lille positive og det lille håpet man får. Sikkert utrolig dumt å ringe ja,men på den andre siden vi mennesker er jo laget litt nuskjerrige da.... Men jeg glemmer nå hva denne EllevilleElvira sa,og satser på at det finnes noen der ute som virkelig kan sine saker.... Så jenter kan noen av dere spå? Så lenge man har håpet.....har man ALT Sender dere alle babystøv...... <33333 PS: Beklager hvis jeg skrev noe i Elvira tråden i går som noen følte seg støtt av.... Klemmer
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2009 Ingen her som har litt "små synske" evner?
Lotta2010x2012 Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Selvom det var litt lureri med å få oss til å ringe, kan det jo hende at noe av det ho sa stemmer?? Hvem vet... Angrer på at jeg ringte i jeg... Ho så et årstall, mars 2010, og utover høsten nå, november. Men det er jo så lenge til... Og til alle dem andre sa ho at ho så dem med mage både i august og oktober osv.. Selvom det kanskje ikke er sant det ho sier(forhåpentlig vis) så hadde det vært mye mer moro hvis ho sa at jeg var gravid innen 3 måneder, eller at jeg hadde mage i september... blæ... Men hadde jo vært moro hvis det var noen andre her som kunne spå litt ja, for moro=)
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Hei AngelMama Jeg er ingen "spåkone", men liker og prøve meg litt.. Av og til kommer det opp noe og av og til ikke.... Her er det jeg følte for deg: Du har jo mistet en liten, og det tok hardt på.. Hardere enn kanskje andre tror.. En liten del av hjertet ditt ble revet bort, og det vil aldri helt gro. Andre sa at de syntes du var flink og sterk, men det var heller bare utad.. Inni deg vet du ikke om noen gang kommer til og klare og leve fullt ut igjen.. Du ønsker deg masse en liten en til, selv om tanken skremmer vettet av deg. For tapet av den lille har enda ikke helt lagt seg, mange tanker surrer rundt! Andre sier du må slappe av og ta det som det kommer, så vil du "glemme" det vonde med tiden. Men du vet bedre, du vil aldri glemme... Og kjære deg, her er cluet: Det er viktig og ikke glemme, det som er viktig for deg er heller og forsone deg med det som har skjedd... Jeg føler at du straks blir gravid igjen, om du ikke er det, med en jente.. Og det er den lille englen din som sitter og venter på og bli gjennforent med mamman sin.. H*n har hatt god støtte der hun har vært av en oldeforeldre.. Får en ungdomlig eldre kvinne med strålende smil og masse varme.. Vet ikke om det ringer no bjelle jeg.. Dette var nå det jeg fikk opp... Lykke masse til, varme tanker fra meg til deg!
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2009 Wooooooooow skremmende. For min mormor døde i 1999 før jeg fikk mitt første barn..... :S Hun var ungdommelig,smilte alltid og var såååå gooooooooooooooooooood *tårer i øya* Tusen takk..... Blir spennende å se da om det klaffer denne mnd her. Jeg har to egg som har løsnet så sjansjen er der hvertfall Takk
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 så bra jeg treffer da=) Du skal vite at mormoren din passer på deg også.. Har du noen gang følt at noen er der? Sett en "skygge" over skulderen? Det er henne... Du har mange gode energier rundt deg, som passer på deg og ønsker deg alt godt! Bare hyggelig;)
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2009 Folk trur vel jeg er gal nå men jeg føler meg ikke aleine noen ganger når jeg er aleine..... :S Du fikk ikke inn noe med to små? To egg som løsnet..... Får håpe virkelig at det skjer noe nå,det hadde hvert så gøy Klemmer
monca*84*j12 Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Du skal ikke føle deg gal eller paranoid.. Det er bare at du er mer følsom og åpen enn andre=) Jeg får ikke opp to nei, bare en.. Men jeg kan jo ta helt feil da.. *krysser fingrene mine for deg*
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. mai 2009 Det holder lenge med et mirakel Skal bli spennende å se ;D *ThanX*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 #10 Skrevet 21. mai 2009 ...eg tenke jo gutt om deg da, så kanskje me begge har rett?!?!
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2009 Ja dette kan bli spennende Det var faktisk det hu Elvira sa.... En jente og en gutt og at jeg sto ovenfor et valg??? Hmm....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 #12 Skrevet 21. mai 2009 Ja?! Dei må jo få noen navn Hehe..neida...men dette den mest spennende måneden EVER her inne tror eg!! (iallefall dei 6 mnd'ene eg har vært her!!!)
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 21. mai 2009 Ja du mener det? hehehehe.... jeg er jo helt "ny" her jeg da men.... Men jeg trives godt her Klemmer
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. mai 2009 #14 Skrevet 21. mai 2009 ..lagga inn her før eg va slutta på pilla omtrent..haha!! Hadde tusen spørsmål følte eg.. Men nå føle eg endelig har litt oversikt...tok bare 6 mndr!!! Aaargh!! (begynne å bli litt overtrøtt merke eg) Shit...sko på jobb i mårå eg!! (fra 10-14) Hehe...skiiikkelig tidlig...tidlig nok for meg..håpe på ein god hårdag...og at "spådommene" mine blir rette! Ganske teit å få samme kortet på meg og deg syns eg!! Meen men...glede meg te din ikm eg nå Hehe...driit i megsjøl og min manglende mens!! off..nei nå va det leggetid..skeina heilt ut fra tården og nå..hehe...huff.... (litt morsomt å vær litt blank på øya og ør i toppen ...hørtes ut som ei fyllekula...haha!)
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. mai 2009 Blir spennende å se spådommen din...... Artig å se om det stemmer hehe! Håpe vi blir gravide samtidig,hadde hvert artig Rart det at vi fikk samma kortet....... Klemmer og babystøv sendes til deg :D:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå