Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Kjøpte en ny pakke i dag. Var bare tilfeldig at jeg leste bak og så at det er ny dosering. Men det er jo sjelden man sjekker det når man kjøper ny pakke.
Maya_1 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 La helt tilfeldig merke til dette jeg å. Etter å ha brukt HIPP i 3 måneder så leser jeg jo ikke anvisningen hver gang lissom. Husker det var ny embalasje, så vi har brukt en hel eske med gamle mål vi Men snuppa har vært helt fin, så ikke tatt skade av det hehe. Syns de kunne kostet på seg en bitteliten advarsel.
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Den har jo byttet navn også, så jeg reagerte først på det da.. da var det naturlig å sjekke målene.
Hulda77 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Korleis er doseringa nå da? Brukte hipp i starten, men slutta fordi doseringa var så teit. Collett er best slik sett fann eg ut. Her er det ei skei til 50 ml vatn. Og mykje billegare... Får ikkje hjelpe at den ikkje er økologisk og at designet ser ut som det er henta frå 70/80-talet
blomstre Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 Tips: På Hipp sine engelske sider kan man finne litt info :-) http://www.hipp.co.uk/your_baby/milk.htm#new
husmus &2 Skrevet 21. mai 2009 #6 Skrevet 21. mai 2009 Hvor mye koster Collett? Vurderer et bytte bare for smakens skyld.
Hulda77 Skrevet 21. mai 2009 #7 Skrevet 21. mai 2009 Collett (900 gram, blir 7,2 liter) kostar 89 på Rema og 102 på Ica. Ikkje alltid butikkane har. For eksempel har ikkje Kiwi og Rema like ved oss. Men Ica har, irriterer meg alltid når eg kjøper der, sidan eg veit at det er ein del billegare på Rema. Plar hamstre når eg finn på Rema. Veit at Rema øverst ved Birkelunden på Løkka har, og Rema nede ved Deli ved Majorstua t-banestasjon har. Snuppis gulpa litt heilt i starten når vi bytta, skjedde det same når vi bytta frå Nan til Hipp. Men kan jo også ha vore tilfeldig...? Er i alle fall veldig fornøgd med Collett. Pga pris og dosering. Mme er nokså regulerte produkt, så tippar dei ulike slaga er nokså like og at ikkje dei dyraste er tilsvarande betre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå