Gå til innhold

Overtid - men ved godt mot :-)

Bella¨^ -med to små rosa-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det gått en uke over termin - mest slitsomt for alle andre enn meg virker det som! Jeg gikk 14 dager over med forrige, som nå er 17 mnd, og ble da satt i gang. Har hele dette svangerskapet vært mentalt forberedt på overtid og igangsettelse, så jeg har det igrunn helt fint, heldigvis!

Vi var hos jordmor i går, og alt er bare bra med både meg og babyen. Jeg kjenner masse liv, og jeg klarer å slappe av og sover relativt ok om natten. Vi har fått time til overtidskontroll på Ullevål allerede på fredag, og det føles trygt. Blir vel da sjekket etter alle kunstens regler, og blir satt i gang om det er noen forhold som skulle tilsi det.

Inntil noe skjer på den ene eller andre måten nyter jeg dagene og småtusler rundt i hus og hage. Storesøster er i barnehagen og mannen min jobber endel hjemmefra, så vi koser oss litt alene også. Stille før stormen, kan man jo gjerne si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker dere riktig lykke til:) Håper du kommer inn her og holder oss oppdatert........

Skrevet

Lykke til med nært forestående fødsel!!!

Skrevet

Spennende dager om dagen du da...Masse lykke til..

Skrevet

Lykke til med den forstående fødselen! :-)

Skrevet

Det skulle stå: Lykke til med den forestående fødselen! ;-)

Skrevet

Så tålmodig og flink du er, då! Eg har kome på minussida i dag, og går no kvar dag og lurer på om det ikkje skal skje noko snart. Er jo spent på å få møte vidunderet som sparkar rundt der inne :-)

Masse lykke til!

Skrevet

hvordan går det med deg? skjedd noe? spennende når det er klart for fødsel =)

Ønsker deg masse lykke til med fødsel og barseltid!!

Skrevet

Er spent jeg også, Bella! Håper det går fint og at vi snart hører fra deg.

Skrevet

Så fint å høre en så positiv rapport på overtid. Selv har jeg ul-termin i morgen, og hadde nok håpet at legens termin hadde stemt, men den er over for lengst, og jeg er litt lei og oppgitt.

Godt da å lese positive tanker. Det fikk meg i litt bedre stemning. Det skal nok gå dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...