Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jøss! IKM førstkommende fredag, men jeg klarte bare ikke vente. Og jammen var den positiv! Tydelig også! Men klarer ikke helt å hoppe i skyene før jeg er godt over neste uke. Når det er sånn i starten er det jo mange som bare begynner å blø og så er det over. Så krysser fingrene. Januar-barn! Jubi! Hilsen lykkelig.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Gratuleeree!!! Håpe eg komme etter deg snart!!
Lotta2010x2012 Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer så mye! Det går nok bra skal du se;)
Tingeling27 Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer så mye:) hvor mange pp har dere hatt??
streberinnen Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 hei! SER MAN DET! så kult! Du svarte linken min med at du hadde IKM den 23, eller er det 22? Så da testet du to el tre dager før IKM? Lurer på når jeg kan teste.... forstår godt at du ikke klarte å vente lenger! Hvilken type test brukte du? Leste også et tidligere innlegg du hadde, da var du litt i stuss om du skulle vente.... så da er spørsmålet; hva sier mannen? Har du fortalt? grattis, glad på dine vegne!!!
Baby*2012 Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Grattis så masse med det lille mirakel Vi er nok flere her inne som kommer etter (Krysse fingrene for det hvertfall) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå