Gå til innhold

Vi trenger ei trille! Hvilken anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dersom pris ikke spiller inn ville jeg kjøpt mclaren xt eller xlr. Vi har xlr som er den største. Passer godt når barna begynner å bli større. Har lang rygg og får med fotpose til den! XT'en er litt smalere og "spinklere" men trolig den som kjøpes mest! Koster rundt 3000,- på biteringen. Butikken har annonse på finn. Har hatt flere triller, men denne er den som stadig blir brukt her!

Peg Perego Pliko P3! den er vi superfornøyde med. Dyr, men holder godt og er en skikkelig vogn. Vi har brukt den fra jenta vår var 3 mnd. Nå er hun 2 år og elsker den fortsatt.

må legge til at vi har en Bugaboo også som vi er veldig fornøyde med. om den begynner å knirke bittelitt, så smører jeg, og da går knirkingen bort med en gang. vi har en oth urban jungle også og den knirker uansett hvor mye jeg smører.

Vi har hatt en teutonia solano, denne er nylig solgt men dette synes jeg var en god trille. Det ligger flere på finn nå.

Vi solgte den fordi vi kjøpte en breeze som passet mer til vårtbehov akkurat nå. Det eneste jeg synes er dumt med breeze er at den har så glatt stoff i setet at hun glir litt, men jeg la i et skinn så gikk det fint.

Vet ikke om den er fin til større barn, men det er en liten og god trille vi er veldig fornøyde med i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...