grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 ja i dag er jeg på dag 15 ... skulle jo tro at ved trippel pergo skulle jeg oppleve noe som helt nede i eggstokk regionen men nei.. ingenting enda... viss jeg ikke får el på trippel pergo hva gjør jeg da.. hm.. er vell over på hormon sprøyter da.. æsj det vil jeg ikke ha huff.. jeg tester morgen og kveld for tiden fordi jeger livredd for å misse el..
Baby*2012 Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har gått på trippel pergo og min lege sa at det kunne komme el når som helst i syklusen.... pga man blir over hormonell. Jeg fikk eggløsning nå og to egg hadde løsnet. Så slapp av og ta det rolig så kommer nok eggløsningen Masse lykke til....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2009 det er det som er så rart .. før jeg ble gravid med lillemann fikk jeg mye mer symptomer ved bruk av pergo.. da brukte jeg dobbel pergo.. nå er jeg på trippel og kjenner ingenting... er nå på dag 16 uten utslag .. skulle jo tro at om el skulle intreffe så måtte det skje rundt om kring nå? så flott at du har hatt el og med to egg til ogmed dette kan bli spennede for dere masse lykke til...
Baby*2012 Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Ja kjempe spennende Vi krysser fingrene og håper som bare det Har også foretatt en sånn HSG røntgen jeg og der spylte dem egglederne mine. Så det er nok noe v grunnen til egg nr to ;D Men hva annet kan man gjøre da enn å håpe???? (Bortsett fra å jolle) Bare litt nærvøs jeg for jeg var en tur ute i går..... :/ Klemmer og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå