Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skulle hatt mensen på mandag, men den har ikke dukket opp... ikke anntydning en gang.. jeg føler meg oppblåst og har stikkninger i magen, men det kan jo være symptomer på begge deler. Testet i dag med en quick respons og den var negativ, men hva skjer da? kan jeg likevel være gravid? Kan legge til at jeg får TR på dagen 4 uker mellom hver gang. Den kommer helt regelmessig, og på kalenderen min fra i år har den kommet hver 4. mandag hele veien.. takke for svar:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 quick respons kan brukes tidligst ikm dagen. Så dei e ikkje så sensitive som f.eks cb. Ergo...det må gå lenger tid før det slår ut..kanskje..hehe. Hadde ikm søndag sjøl..testa neg i går morges med QR...cb på fredag ja! Der finnes kvinner som ikkje utskille nok hcg i urinen te å slå ut på tester i det heile tatt! Må ta blodprøve Men har lest at det e ganske vanlig at en gjerne må vente ei ukes tid over ikm før testen blir positiv. E du sikker på når du hadde el?? (alt slags kan påvirke syklusen vår..flyreiser, stress, festing, dårlig søvn, psyken, sykdom o.s.v.)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Er ganske sikker på el ja.. syklusene mine kan man stille klokka etter.. hehe men vi prøver liksom ikke å bli gravide, er litt sånn skjer det så skjer det:) Skal kjøpe en cb jeg også, stoler mer på den! Når jeg tenker meg om så tror jeg det tok 1 uke før jeg testet positiv med sønnen min, men det er så lenge siden at jeg husker nesten ikke.. hehe Masse lykke til på fredag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå