Gå til innhold

Utdrikningslag - kom med forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt utenom tema men.....

Jeg skal være forlover for søstera mi i sommer. Sliter med å finne ting vi kan gjøre i utdrikningslaget. Kan dere komme med forslag til hva man kan gjøre? Hun er i 30-årene, og har ikke lyst til at det skal være for vilt. Strikkhopp og sånn blir litt mye. Og hvis noen er kjent med ting som kan passe i området, så må vi holde oss i Østfold.

Skrevet

Det viktigste du kan gjøre er å lage et utdrikkningslag som du VET at hun vil like. Min forlover, som var min søster, laget nok et utdrikkningslag ut fra hva hun liker og synes var koselig. Det var et helt ok utdrikkningslag, men noe jeg aldri ville ha valgt selv.

Noen forslag:

-SPA

-en bedre middag (på restuarant eller hjemme hos en av dere)

-ri på hest

-dansekurs (få tak i en lokal instruktør i line dance f.eks)

-seilfly

-rebusløp

-gladiator leker

-opptreden på lokal radio

-innspilling av en sang i et musikk studio

Lykke til og kos dere! :0)

Skrevet

Jeg måtte selge godteri fra en rosa grill iført prinsesseklær:) Kunne heller ikke ha tenkt meg noe vilt, men er jo kjempegøy å gjøre noe litt sprøtt. Det er jo den eneste dagen man har en unnskyldning;)

Går an å dra ut i ringer etter båt.(Vel og merke før man blir for beruset)

Karaoke er jo gøy..

Så en sommer en som sto og solgte bollemus..hihi:)

Er kanskje hyggelig å starte det hele med en deilig frokost enten hjemme eller på et hotell?

Lykke til!:)

Skrevet

Dette er et forslag i forhold til gjester: sørg for at du vet hvilke bekjente hun eventuelt ikke liker. Det er et utdrikningslag der hun er hovedperson. Hun skal føle seg komfortabel med nærværet til alle gjestene. Ikke inviter noen du er usikker på om hun vil være med

(f.eks. ikke inviter personer hun aldri ville ha invitert hjem til seg selv)..

Når det gjelder ting man kan gjøre: I mitt utdrikningslag hadde jentene spleisa på presang til meg. Jeg fikk en nydelig vase med en bukett roser, undertøy (tror det var en undertøysbutikk de hadde kjøpt det i, jeg fikk med byttelapp på den i tilfelle størrelsen var ulik min), pluss noen andre jenteting som ansiktsmasker, neglefil, lommespeil, osv. Det var utrolig koselig.Det føltes som at det var bursdag og jul på samme dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...