Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Nå e eg teknisk sett 3 dager over ikm... i følge denne: http://www.lommelegen.no/335994/uregelmessig-syklus-etter-abort så står det at lutealfase vare opptil 16 dager.. Blir det lengre, e en enten gravid, ikkje hatt el, eller el forskjøv seg... ...så godt gjørast å ikkje ha el med dei symptomene eg hadde...det må eg bara sei!! Men sitte jo her og begynne å betvile megsjøl da....hadde eg virkelig så mye murring?? (Ja..eg sa te gubben at eg trodde mensen kom altfor tidlig!!) Stakk det virkelig, eller kanskje eg innbilla meg det?? (Nei...det stakk en gang på lørdagen og to ganger på søndagen..sånn at eg ikkje klarte å trekke pusten) Kordan vaaa nå egentlig den tappen da?!?!? (Den va en skikkelig ekte el tapp! Skjønte det med ein gang!! Te tross for eg aldri har kjent det før!) Og litt småblødning då på søndags kvelden... Gubben kom hjem på torsdagen så det va perfekt timing kan en si... ...håpe jo litt ekstra nå då da!! Pokker....hate å sitta og håpa dag etter dag... Kan eg ikkje bare få ein positiv test nå da, og bli ferdig med det?! Haha! Komme vel ei tante ein dag og ler av meg..... "Haha!! Du trodde du hadde el 3 mai du!! Haha!!"
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Sååå spennende!!! Krysser alt jeg har for at du er gravid:) Når skal du teste? MASSE lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Testa i dag tidlig og den va negativ!! Arrrgh..!!! Teste te fredagen igjen tror eg...hvis det ikkje blir no tante på meg daa!! (vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje vil ikkje!!!!)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Så frustrerende!! Satser på at du produserer hcg sent, og at testen blir positiv på fredag:) Masse masse lykke til!! Den DUMME tanta får holde seg laaaaangt borte!!
TogT Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Men selv om testen er negativ er det jo kjempespennende å gå så mye over IKM. Håper virkelig du tester positivt om noen dager. Og bare så det er sagt, jeg leste om en på et av forumene her inne som ikke fikk positiv test før i uke 7. Så hvis tanta ikke kommer er det håp
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Jeg sier det igjen: Digital CB!! :-) Lykke til!! :-)
Sibabyno Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Så frustrerende drømme x'pp , krysser no fingrene videre for deg eg, så håper vi på veldig positiv test på fredan Så kan eg anbefale en liten ting, selv om dette forumet er veldig godt og ha, så blir en litt "gal" av å sitte her inne å lese om alt mulig og, en klarer ikke få tankene bort fra å ta en test eller at en leser om div symptomer..osv....så eg iallefall føler at eg tenker mye mer på det når eg er her inne, derfor har det vært godt de siste dagene og nesten ikke være her inne...og heller gjøre noe annet....da tenker eg liksom ikke så mye over det....noen sier jo at en ikke skal stresse for masse, og ikke tenke for hardt på det.... Men vet at det sikkert ikke er lett...er vanedannende dette her hehe Ha en god dag iallefall
monca*84*j12 Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Hei du.. Ta det med ro og pust ut... Du finner ut om du er gravid tidsnok tenker jeg da=) Litt info som kanskje hjelper: El smerter kan komme på forskjellige stadier i el.. Noen får el smerter før el; fordi egget modnes og tar større plass.. Noen får el smerter når man har el og noen får smærter først etter at el er over.. Jeg er av de siste trur jeg.. At mine eggløsnings vondter kommer først etter at jeg har hatt eggløsning.. merkelige greier, men jeg har tempet og funnet at dette må stemme.. Så kanskje du hadde el senere enn du trudde.... Vil nok tro det jeg... Håper du er gravid! Lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2009 Hehe..e værre på google eg enn her inne....e ein ekte nettsurfer for å sei det sånn Eg e faktisk ganske avslappa...bare virke ikkje sånn her...haha! Neida..eg gjekk og trodde tanta kom heile helga...nei...heile mandage...nei...i går da..dååå va hu jo nødt å komma kjente eg..neida....men lar meg nok rive litt mere med her inne enn eg egentlig gjør da..hehe..ha ikkje tid å vær såååå opphengt utenom, sjøl om tankane aldri forlate hjernen min da...meeen..dåkker vett jo kordan det e..hehe.. Me begynne bare å bli litt utlåtmodige....jaffal når alt bare virke som det...klaffe..!! ***sukk*** Men ska vel innrømma det at eg fekk et godt stikk i magen når eg kjente el for et par uker siden... kan ikkje fatta kor godt det klaffa. Gubben kom hjem torsdagen og el va på søndagen...og eg kjente egget slapp søndagskveld
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2009 Tappen lukka seg natt te mandag, så eg kan ikkje hatt el så mye seinere. Då e jo kroppen min feilprodusert!!
monca*84*j12 Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 Tappe tafsing er ikke sikker vitenskap... Man skal kjenne kroppen sin godt, og alle forutsetninger skal ligge til rette for at det blir sikkert nok.. Det anbefales jo og tempe eller bruke el tester ved siden av... Du er helt sikkert ikke skrudd feil sammen.. hehe...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2009 Tappen har nemlig vært lukka siden...det e 17 dager siden den va åpen...så e ganske kjipt om eg har el mens tappen e lukka for då hjelpe det lite kor mye en humpe på. Ikkje no som ligne elslim etterpå heller. Har tappetafsa siden januar, så begynne å få god oversikt føle eg..te tross for det va første pp'en eg merka at tappen va skikkelig åpen og myk. (testa så klaaaart ikkje etter el denne pp'en da!!) Men el testene har vist el på meg når eg ikkje har det...har testa ein heil syklus og fekk så vidt utslag ein dag på kvelden, men tapp, utflod o.s.v. stemte ikkje i det heile tatt...så.. kan jo vær eg ikkje har hatt el i det heile tatt da! Det e det eg komme te å tro hvis tanta dukke opp..og sei videre te legen. E over 6 mndr siden eg slutta på pilla..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå