Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg og jolle som bare det skal jeg og :P

Artig og følge med på dem som har det :D

Se hvem av oss eller om vi alle når drømmen om baby 2010 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, heldiggrisen.... ;)

Har enda noen dager igjen til EL, 5 dager vil jeg tro....Men vi kjører på daglig uansett vi, hehe....skal ikke stå på det!

Masse, masse lykke til....Tvi, tvi... :)

Skrevet

Tusen takk :D Her har det løsnet to egg denne syklusen så dette kan bli gøy XD Men jeg har prøvd så lenge at jeg trur det ikke før det skjer.... :S

Skrevet

ÅJ, så spennende!!! :)

Skrevet

Tror den er her i dag eller i morgen, men jeg ser ikke kjæresten før om to dager... :(

Skrevet

Er midt i el nå...er så utrolig spennende,håper det blir en liten spire denne gangen.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Idag eller i morgen tror jeg. Utrolig spennende - har lenge vurdert å få en til, og nå fant vi ut at vi gjør et forsøk (og to ;-) ).

Spennende fase vi går inn i!

Skrevet

Jeg hadde eggløsning man 18 mai, og vi har hatt oss som bare det kveld 17, dag + kveld 18, og formiddag 19 mai. Av og til fint å være student med studietid, og en mann som jobber fritt :-) Så nå har vi prøvd i alle fall! Nå reiser mannen i dag og blir borte nesten 1 uke, så det passa fint i grunn.

Skrevet

Jeg har EL nå. Testet positivt med el-test både tirsdag, i går og i dag. Regner med den blir negativ på kvelden i dag. Spennende! Mistet i SA 3 mai, så dette er min første el etter det. Er utrolig glad for at syklusen min har kommet igang igjen!

Skrevet

Jeg har El i disse dager:) Testet positivt mandag, men enda mer positivt i går. Var til innvendig u.l i går etter kur med pergo og det viste èn stor follikel. Ikke lenge til den slipper om den ikke har gjort det alt:) Så vi er godt i gang med kosen.. Startet vel på lørdag og har ikke tenkt å gi oss før vi er sikker på at el er over.. ;D

Skrevet

Jeg skal ha el i disse dager, men er skeptisk....

Sliter med å få el og denne mnd her er pause mnd fra pergo, er på dag 13 idag og den var negativ igår og idag, men vi får se.....

håper jo på at den blir positiv snart da=)

Skrevet

Vi får bare jolle alle sammen,hver eneste dag rundt EL nå :)

Jeg håper vi får mange med positiv GT jeg :D

Det hadde hvert utrolig artig..... :)

Noen som har opplevd to eggløsninger på samme syklus før???

Klemmer ****

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...