Gå til innhold

Er så sløv og trøtt for tiden at det føles som om jeg neglisjerer de to andre små...

koala

Anbefalte innlegg

Orker ikke, gidder ikke osv... Kjenner meg slapp og sløv og når mannen min jobber kveld el. natt blir det meg alene med ungene om morgen stell eller kveldsstell. Gjør bare det jeg må og nyter at de leker alene for da slipper jeg å forholde meg til dem. Uff, høres fælt ut men er sant, får skikkelig dårlig samvittighet. Er i 26.uke med tredjemann, har bekkenløsning og sover dårlig om nettene. Er 60% sykemeldt og de dagene jeg får sovet litt på dagen hjelper det veldig men så er det så mye annet som "må" ordnes og da rekker jeg ikke alltid å ta hensyn til søvnen.

Fortsetter under...

Har du fått skjekket jernlageret? jeg hadde jernmangel da jeg gikk med emma, og greide knapt stå opp om morgenen.

Var veldig "sykelig" trøtt noen uker i begynnelsen av dette svangerskapet ogaå. Tok jerntabletter og vitaminer så det holdt. Fikk ikke skjekka om det var noe mangel, men avtok etter noen uker heldigvis. Og det er lettere å få jernmangel når du går svanger tett om du gjør det.

Hehe - kjenner meg igjen. Har følt med som en zombie i 6 mnd nå. Har hatt jernmangel og tatt tilskudd, det er dermed bedre nå.

Fikk maks dårlig samvittighet den dagen jeg oppdaget at 4 åringen hadde sovnet oppi skitte tallerken med rester av pasta. Hun satt og så barneTV ved spisebordet mens mor sov på sofaen. Men mor hadde ikke ryddet av bordet før Tven ble satt på. Hun måtte bæres i send med masse pastasus i håret som ikke lot seg tørke bort. Dagen etter lo vi litt av det begge to :)

Kjenner meg så veldig godt igjen. Er også tredje gangs gravid, denne gang med tvillinger. Føler meg sliten og trøtt stort sett hele tiden, i tillegg er jeg en del kvalm. Barna har 50 % barnehage, slitsomme dager når de er hjemme. Går mye på film da ja. Eller de er ute. Dårlig samvittighet hele tiden for at jeg ikke greier å engasjere meg mer. Føler jeg ligger på sofaen hele tiden. Uff og uff, ble mye syting no. Trøster meg med å være snart halvgått. Klart det så lang, da skal jeg klare resten også. Vi er heldigvis heldig som har besteforeldre som stiller opp, samt vaskehjelp!

kjenner meg igjen her ja...venter nr 7 nå jeg,å er stup trøtt å vil helst bare sove,har fått sjekka jernlageret men,d var helt fint...kvalmen å masse halsbrann,heldigvis er ongene her så flinke til å hjelpe hverandre å leke me hverandre..noe av fordelen me å ha stor søsken flokk :) jeg sitter å kikker på barna mine når di sitter å spiser eller ser på tv,leker o.s.v da tenker jeg: hva skulle jeg gjort uten dem i livet mitt..hadde følt meg tom å alene,di er d dyrebareste jeg har å derfor så får jeg så dårlig samvittighet nå når jeg er så slapp..hehe...men,satser på at trøttheten snart forsvinne litt i hvert fall :)

Annonse

Vet ikke med jernlagrene men blodprosenten var 12,8 i starten og helt fine så jeg skulle ikke ta jern sa legen. Skyldes nok litt også et jeg ofte er alene om stellet pga Mannens jobbturnus og da må jeg bare prøve å holde meg oppe. Lettere når vi begge er hjemme. Nå er det heldigvis langfr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...