♥Axinija♥ Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 ...men føler liksom at jeg må ha sex hver kveld i denne PP, vil så gjerne at det skal klaffe! Er jeg helt korka?? Sambo er (selvfølgelig) helt med på det, hehe... Er jo bare 9 dager siden mens, og jeg har 28-dagers syklus...men alikevel....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Du mååå jo ikkje ha sex hver kveld da! Det e nok med annenhver Faktisk mindre og har eg lest noen plasser! Men uansett. Hvis du tar to-tre kvelder i uka fram te el tid nærmer seg, så kan dåkker øke te annenhver, evt. et par dager på rad når el inntreffer?! Ellers for å gjør det hele litt lettere, så sender du litt smådirty sms te gubben på dagen når han e på jobb, så han e skikkelig klar når aftenen komme...så bruke han kanksje ikkje så lange tid da...haha! Greit å ha litt fortgang når en egentlig ikkje orke så masse...hehe...
♥Axinija♥ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Hehe, du har jo rett i det....Men klarer ikke å la og være tenke at det er større sjangs om man gjør det hver dag (mener å ha lest det en plass, at man øker sjangsene for å bli gravid dersom man gjør d daglig). Jada, har sendt gubben smsèr ikveld mens han har vært på jobb..kommer hjem om noen minutter! hehe.. Hvor i landet kommer du i fra? La bare merke til dialekten din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå