*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 for oss med ikm uke 25 Håper vi alle slipper noe tante, blir pp3 for vår del .... Begynner å tro det kan ta sin tid dette Har el 6/7 juni 34 dagers syklus så.. :/
iris76 Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jepps, da er jeg inne her! tanta kom: mørkerød ;-( Så da er vi inne i vår 3 pp også. En pp jeg tror svært lite på siden jeg er bortreis i EL perioden........på andre siden av jorda faktisk......sukk!! Med en stor posjon hell har jeg er siste dagen EL den dagen jeg kommer hjem...... håpe håpe håpe! Har faktisk nå en syklus på 27 dager. Så da går det jo ikke så langt tid mellom hver gang.....
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Hei! Her kom tr i dag ja... Første pp, så var forberedt på at det ikke kom til å klaffe med en gang, men man blir jo litt skuffa likevel da.. Følte jeg kjente så masse murringer og stikkinger, men det var jo bare tr som var på vei... Så nå går jeg inn i 2.pp med friskt mot, og håper på det beste :)
*moonpie* PP3 *heier for denne Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 ja det hadde vært greit med en kortere syklus men jeg klager ikke, finnes jo folk med syklus på 50 dager og mer.. Men lurer på om jeg har el hver gang selv om el testen slår ut? Noen som vet hva som er normalt? Har hørt en kan misse en el uten at det gjør noe men at det ikke skal skje ofte.. Forrige pp var temperaturen høy etter el men litt opp og ned på det høye stadiet hver dag, denne pp spiste jeg Wild Yam og da holdt den seg stabilt på 37 grader frem til den datt ned igjen til 36.5 eller 6 på ikm dagen... hmm lurer på hvordan det blir denne gang ? Spiser nok WY denne gang å det skader jo ikke så ; ) Gleder meg til el kommer så er jeg igang med psycho tankene mine igjen og har underholdning i hue hver dag hehehehehe... Tenker litt for mye på dette etter el og rett før ikm, tror ikke det er bra for hue men litt artig å tenke på at noe sånn kan ta over tanke gangen noe så grassat .. haha.. = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå