Nathalie'i'magen Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har ikke testet enda og er superspent Skal tvinge meg selv til å vente til torsdag før jeg evt tester.. Gjør alt jeg kan for å minimere skuffelsen som kan komme! Har dere testet? Evt når skal dere teste? Lykke til
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jepp har IKM i morgen. Er så spent. Har testet to ganger allerede, å begge gangene ble den positiv. Det vil si de ble positiv etter at testtiden var gådd ut, så regner dem egentlig som negativ. Men skal teste i morgen tidlig å. Tror ikke jeg klarer å vente helt til torsdag før jeg tester.
Nathalie'i'magen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 hmm.. du kan jo teste opp til 4 dager før IKM, så positiv betyr vel positiv skulle jeg tro? spennende jeg prøver å tvinge meg selv til å vente til torsdag jeg! Tester dersom TR ikke kommer!
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Joda det er jo sant. Men tørr liksom ikke stole helt på dem siden de ble positiv etter at testtiden var ute. Var jo opp til 3 timer etterpå at jeg så på den ene at der var en svak strek. Den andre var positiv 45 minutter . Begge disse var billigtester, og ikke slike tester som kan måle opp til 4 dager før IKM. Skal teste på morgenurin i morgen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå