Gå til innhold

Over 8 år siden sist jeg var på BIM... :))

kinemor1969

Anbefalte innlegg

...og nå er jeg 39 år og tilbake igjen. Føler meg nesten som førstegangsfødende igjen... hehe... Har termin 28. oktober og venter spent på 18 ukers UL neste uke. Har vært på 2 UL tidligere og da så alt bra ut, men det er jo mye som er glemt fra forrige svangerskap og nye bekymringer dukker opp...

Er det noen som har kjent kynnere i uke 16/17? Kan ikke huske at jeg merket de så tidlig sist... :-S

Fortsetter under...

Hei og gratulere! :-)

Jeg har kjent kynnere veldig tidlig alle gangene når jeg har gått gravid, denne gangen allerede i uke 14/15, kjenner det veldig godt om jeg blir stresset og sliten!

Men alt er normalt så det er vel bare kroppen som trener livmoren, men det er greit å ta det med ro når man kjenner dei!

Klem! :-)

Takktakk :) Og du blir snart mamma til 5? :-) Spennende!

Når har du termin? Vet du om det blir en rosa eller blå denne gangen?

Godt å høre at det er flere som har det sånn:-) Jeg har også merket det når jeg blir sliten og prøver da å ta det med ro. Det liksom som kroppen bremser på aktivitet og tempo eller kanskje det er bare alderen som tynger... hehe..

Klem tilbake :)

Hei igjen! :-)

Jeg har termin 13 august! :-)

Vet ikke sikkert om det blir jente eller gutt, men jordmor på 18 ukers UL trodde kanskje gutt, men det var visst ikke sikkert så vi har kjøpt noen småting i nøtrale farger! :-)

Klem! :-)

Jeg vil også gjerne vite dersom jordmor ser kjønnet på UL til uka. Er altfor nysgjerrig til å vente helt til fødselen... hehe.. Men fikk beskjed om jente forrige gang, men turte ikke å la meg rive med og handle inn bare rosa ting så det ble en endel klær og utstyr nøytrale farger den gangen.

Ha en fin kveld da!

Klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...