Baby*2012 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Idag har jeg hvert hos min fertlitets lege. Han kunne tydelig se at jeg HADDE eggløsning..... Ikke bare et egg hadde løsnet men TO,et egg på hver side:P Så nå skal vi jolle og kose oss i dagene fremover. Endelig har pergotime & metformin hatt sin virkning..... JIPPI! Har noen av dere andre opplevd dette??? Med to egg som har løsnet under samme syklus? Så nå er vel kanskje sjansen DOBBEL så stor..... Så mine EL tester var riktige,de var positve den 16mai,og takker så utrolig masse for all hjelp til dere alle..... Så jenter hvor stor sjanse trur dere det er for at vi får til en liten spire??? Mange klemmer & baby støv sendes dere alle.....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Eg har troen!! Kanskje dåkker får tvillinger!!!!! Wheeee!! (fremdeles neg tester på meg jaaa!) Men dette va jo knalle nyheter!! Grattis med eggslepping! (vårslepp??)
Baby*2012 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Ja dette er skikkelig vår slepp gitt ;D Hahahaha..... Jeg skal krysse ALT (bortsett fra beina) LOL! Guri som jeg håper nå asså..... Så utrolig spennende Vi får håpe det blir ei spire eller fler på oss begge to Klemmer
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Jaaa...ingen mens i sikte her!! 16 dpo i dag så...hu får det travelt hu tanta om hu finne ut hu ska komme gitt!! (starter blødning etter 18 dpo så regnes det som veldig tidlig sa leste eg på nett i dag! innebære en temper ette el da..som e det sikreste foruten blodprøver) Men altså...vårslepp....alt -spire- og gror på våren vettu
**Vimsa** Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 åååå nå blei jeg gla, angelmama!! så bra!!! =)=)=)=) dette fortjener du virkelig! så utrolig gøy =D du må holde oss oppdatert videre da =) KLEM
Baby*2012 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 Ja det skal jeg love dere..... Bor her inne om dagene jeg nå LOL! Det er godt å prate med mennesker som er i samme situasjon.... Men to stk,det blir skøy.... men spennende Vi får se,hadde hvertfall to modne egg så får håpe..... Nå har vi jo strevd i 4 år uten hell så eg håper virkelig! Takk alle sammen sender dere masssssssse baby støv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå