Krøllefrøken Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har jo pc med norsk tastatur, men husker ikke hvordan jeg får skrevet svensk æ og ø... noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 på den nederste "linjen" på skjermen, i høyre hjørne på min pc står det NO for norsk... der skifter jeg til spansk tastatur når jeg skal skrive på spansk, du kan sikkert skifte til svensk der også...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Du har en tast hvor det er et tegn med to prikker. Mulig du må holde inne shift eller allgr samtidig. (Jeg har mac, så det er litt annerledes, men du skal jo ha de samme knappene). Så er det bare til å trykke a eller o etterpå. ä og ö
tante grusom master of law Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Slik gjør du: Ved siden av return-tasten, litt under back-tasten finnes en tast med bla to prikker på. Den trykker du på, du ser ikke at noe skjer, men når du rett etterpå trykker på o eller a så kommer prikkene slik att det blir ö og ä.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå