Gå til innhold

korte stikk, som om en sprøyte, oppe i skjeden..!

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 16 uke, og har hatt alt mulig strekk og andre vondt`er. Men i hele dag har jeg hatt en sånn følelse av å bli stukket med sprøyte opp i skjeden på en måte..! Liksom "inne i der et sted". Noen ganger rett opp, som om det er rundt livmorhalsen, og andre ganger mer på sidene.

Noen som har hatt denne fornemmelsen?

Er så rart med alle disse symptomene, man blir jo vant til de, men når noe oppleves annerledes blir man litt bekymret.

Snakket med legen min i dag, og han mente det var normal så lenge ikke det var fryktelig smertefullt. Og det er det jo ikke, bare ubehagelig!

:-) :-) :-)

Fortsetter under...

Hei!

Joda, jeg har opplevd det samme jeg og. Disse "stikkene" kommer ikke så ofte, men jeg blir like overasket hver gang!

Dette er mitt tredje svangerskap og har jeg hatt denne type smerter i hvert eneste svangerskap!

Tusen takk for svar! :-) Er så deilig å høre at ting er normalt. Min første, så har ingen ting å sammenligne med.

Stikkene kommer ikke så ofte her heller, men gjerne i serie. Kan ha oppholdt for så plutselig en rekke med relativt korte mellomrom.

Nå gleder jeg meg bare til jeg kjenner bevegelse, håper det gjør at man uroer seg litt mindre! Må jo være herlig å kjenne at det er liv der.. :-)

Gratulerer med tredjemann i magen, da!

Har det der eg og! Som serier, og plutselig blir det vekke en dag eller to, so kjem det tilbake. Har vel egentlig konkludert med at det er ufarlig, men er jo ganske ubehagelig! Godt å høyre at vi er fleire i alle fall :-)

Forresten i veke 16 eg og

Gjest lillemamsi

ja dette har jeg også! Tror jeg hadde det første gangen også, men blir liksom så overasket hver gang det kommer.

Er såppas vondt at jeg kommer med et lite "au", men etterpå så er det helt borte igjen.

Noen som vet hva dette er ? Hva det kommer av? hadde vært kjekkt å vite at det er noe positivt som skjer !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...