Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannens forslag - hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nils så jeg faktisk en ung gutt het på kiwi i dag. Jeg synes det er stilig. Ottto er helt horribelt, og kombinasjoner er fæl.

Skrevet

Nils er et kjempekoselig navn, men kan virkelig styre meg for Otto. Liker det ikke. Hva med bare Nils?

Skrevet

Jeg liker ingen av dem hver for seg, så sammen ble det helt , tja, ikke min smak ....

Skrevet

Da må det ihvertfall uttales Nils Otto med O i begge ender ;D

Skrevet

Niels er tøft, det heter sønnen til Linn Skåber. Sjarmerende, flott og stødig navn.

Otto liker jeg ikke.

Skrevet

Hehe, jeg sier det igjen, merkelig type han mannen din ;)

Nils er egentlig ikke så verst, men dette høres ut som et neshorn. Er mannen din veldig glad i risotto??

Skrevet

Mannen min er en artigper ja ;-) Du aner ikke hvor mange kreative forslag jeg får... Han liker nok litt sånne korte, jordnære navn som Otto, Jon, Ole, Jens og Leif... Jeg deler ikke helt begeistringen - dessuten er det allerede andre i familien som heter dette (sikkert derfor han liker dem)... Men, men - gøy med navn da!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tenker bare paa Norsk Rikstoto. Veldig lite pent.

Skrevet

Fint navn det, men jeg tenker risotto når jeg hører det.

Skrevet

Risotto er jo veldig godt, og kanskje liker mannen det godt. Jeg hadde nok ikke kalt ungen min Nils Otto, men gjerne Nils.. hva med Nils Ole?

Skrevet

Synes Nils er fint, men liker ikke Otto noe særlig. Kombinasjonen er for så vidt grei - navna står fint til hverandre og lett å uttale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...