Gå til innhold

Bekymret!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg begynne!?

Begynte prøving i april, men begynte å blø og tok en neg CB ved IKM-tider i månedsskiftet april-mai. Har blødd litt nesten hver dag fram til nå, så jeg tenkte at alt håp var ute. Eggløsningstest viste EL nå i helga, men pga stadige blødninger tok jeg en ny CB både i går og i dag..... Og begge har vært positive!!!!!!!!!!!!!!!!! Ble jeg virkelig gravid i april likevel, eller er dette bare tull?! Jeg mener; EL i helga kan vel i såfall ikke stemme. Er livredd for at jeg har mistet spiren, og derfor fikk utslag på CB to dager på rad pga at det fremdeles er "gravidhormoner" i kroppen. Tør ikke håpe! Har legetime i morgen, og er bekymret!!!!! (mildt sagt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, skjønner du er bekymret! Men du får trøste deg med at hivs det har gått galt, så var det nok ikke levedyktig. Selvom jeg vet at det ikke trøster så mye akkurat nå. Mistet rett før helgen, så føler virkelig med deg, og forstår at du er bekymret.. Men, kan jo være at du fortsatt er gravid også, at det spirer og gror inni deg! Masse lykke til i morgen ihvertfall=)

Skrevet

Jammen ikke enkelt å vite med denne kroppen! Er redd og bekymra og håpefull på en gang, men skal bli godt å forhåpentligvis få svar i morgen..... Gledegruer meg til det...

Skrevet

Ingen som har opplevd lignende eller som kan komme med forklarende/trøstende ord? ;-) Trenger oppmuntring:-)

Skrevet

jeg hadde blødninger i mitt første svangerskap.dro til legevakta, da var jeg i uke 6.der møtte jeg en lege som spurte om barnet var planlagt.nei sa jeg og min mann.da sa ho at babyen hadde kommet i do,uten at jeg hadde merket det.ble sendt til utskrapning dagen etterpå.uten at ho undersøkte meg.heldigvis tok legen på sykehuset ultralyd først,for der så vi et bankende hjerte.jeg hadde slike blødninger fram til uke 14.idag har jeg en sunn og frisk datter på 5 år.mitt råd til deg er be om ultralyd.det kan være blodkarene i livmoren din som sprekker på grunn at livmoren din vokser,det var forklaringa jeg fikk når jeg blødde slik.lykke til,håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Jeg hadde også litt blødninger med min datter helt i begynnelsen! Veldig skummelt der og da, men svangerskapet utviklet seg normalt videre, og det ble en fin jente:=) Det kan være du fikk positiv el-test i helga fordi den også slår ut på gravide-hormoner... Lov til å håpe- lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...