Tøvsjura Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 4 måneder siden fødsel (mitt 2.barn) og 19.03 begynte jeg på p-sprøyta. Fullammer. Likevel har jeg den siste tiden følt meg gravid og for ca 11 dager siden tok jeg to tester, begge negative og så blenda hvite som overhode mulig. I går tok jeg ny test for å sjekke om den fortsatt ble negativ. Kontrollstreken kom opp med en gang, og like etter en veldig, veldig, veldig svaaak strek ved siden av som indikerere positiv. Tenkte jeg kanskje så syner og kastet den i søplebøtta. Et par timer senere måtte jeg sjekke om jeg faktisk hadde sett syner, da var streken mye tydligere og den inidikerte til positivt. De foregående testene jeg tok for 11 dager siden var og forble blenda hvite uansett hvor mye jeg tittet og vendte på de. Så nå lurer jeg da, er jeg virkelig gravid igjen eller spiller kroppen meg et puss? Tok en ny test i dag, negativ, så skjønner ikke helt dette. Må nevne at det samme skjedde meg da jeg oppdaget graviditeten med mitt første barn, først en meget svaaaak positiv test, så en negativ og så 3 positive tester. Noen her som kan se om jeg er gravid eller ikke? Har forsøkt å få tak i legen, men h*n er på ferie og ikke tilbake før neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå