Gå til innhold

Jeg skal ta fettsuging, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta fettsuging av flanker og innside lår, og lurer på om det er noen er som har erfaringer.

Jeg er ganske slapp i huden, jeg lurer på om det er lurest å trene ekstra mye på forhånd, eller om det ikke er nødvendig.

Så lurer jeg også på hvor fort dere så resultater, og ikke minst om dere er fornøyd!

Jeg må innrømme at jeg er litt nervøs, men det trengs.

Fortsetter under...

Huff:

http://www.trim.no/pub/art.php?id=519

Hurra:

http://24324.vgb.no/

Lykke til sier jeg. Regner med at du er skikkelig motivert, for tror ikke det er spesielt behagelig i ettertid. Tror jeg hadde tatt maaange runder på tredemølla før jeg gikk til det skrittet.

Hei. Jeg har tatt fettsuging av flanker. Jeg tror du gjør lurt i å trene på forhånd og ha best mulig form før du gjør det. For min del ble det bortkasta da jeg gikk opp i vekt etterpå. Men, fordi om jeg gikk opp i vekt beholdt jeg min fine form om du skjønner. Så visst du er i god form før du operer er det lurt. :)

Tusen takk for svar. Jeg skjønner hva du mener, det er fasongen jeg sliter med. Har vært til konsultasjon og kirurgen tok et godt tak i sidefettet og innsiden av lårene og mente at det her ville bli bra, hehe.

Jeg er veldig motivert. Jeg skal betale for det selv (selvsagt) og har ikke tenkt å kaste bort såpass mye penger for å være dvask og elendig etterpå.

Men det er veldig greit å få erfaringer.

Takk!

HI.

Annonse

jeg har tatt fettsuging av flankene, er ikke fornøyd, han kunne ha tatt mye mer, er større på den ene siden også, men skal til 1 års kontroll snart så skal klage da. var våkn under inngrepet, men fikk noe beroligende så holdt på å sovne, kjente litt av inngrepet, var litt vondt innimellom, mn d sa de var normalt. Var ganske øm de første 4 dagene, var hoven en god stund etter på. Lykke til

Annonse

Anonym 21:30: Flanker er sidefettet, "love handles".

Hvis du skal ta full mageplastikk (som du må for å fjerne hud, da hjelper ikke fettsuging) så fettsuger de flankene i tillegg, kanskje ikke alt men en del. Det er for at man skal ha en jevn fasong og ikke bli "hakkete" pga. bukplastikken.

HI.

Jeg tok hofter og flanker på Fornebuklinikken for 6 år siden, og er vel fornøyd selv om resultatet ikke ble perfekt. Jeg ble kvitt den håpløse pærefiguren som ødela siluetten på alle antrekk, men lårene er temmelig ulike og humpete. Hoftene er bra, og selv om jeg har lagt på meg så er de ikke store.

En venninne tok innside lår, og det ble ikke pent. Det er visst vanskeligere pga tynnere hud og diverse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...