Gå til innhold

søskensete på bagdelen til brio happy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jepp, den passer, men kun opp til 15kg på barnet som skal sitte i den. Noen som har andre idèer enn søskenvogn? Store er nesten 2 år med nye lille. Ønsker ikke ståbrett, kan til nød gå, bare jeg slipper søskenvogn. De er sååå store synes jeg. Eller vet dere om noen som blir "veldig" liten sammenslått?

Hva med en buggypod?

Sjekk hjemmesiden buggypod.com

Jeg har en slik og den fungerer fint :-) Passer de fleste vogner, men obs de finnes i to versjoner, en for de som har understell med "normale" rør (Som Brio) og en for de som har brede og eller flate rør i understellet (som TFK)

Annonse

er jo en mulig het også. Lille som er her nå har jeg en ergo bæresele til som vi bruker. Men vet ikke om ryggen holder til å kun ha den muligheten, må ha litt avlastning til den også. men absolutt ingen dum idè. ;-D

Jeg kjøpte den på mytoys.de men de sender bare innen EU, altså til Sverige.. Den kostet i underkant av 1000,- Du merker ikke at Buggypoden er på, selv har jeg en trehjuling med svingbart hjul. Tror kanskje det er optimalt når man setter på en buggypod ettersom man da ikke trenger å løfte vogna for å styre, men tror ikke det skal være noe problem med en klassisk firhjuling heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...