GuttBonusJ+lillegullNov13 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Sitter her å sorterer bilder, men om jeg skal fremkalle alle disse, vil jeg jo få ett tonn med album. Hvordan gjør dere det?
Mor&barn Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har alle på dataen. Fremkalt noe som skal i rammer osv, også har jg bestilt fotobok med "høydepunktene"
GuttBonusJ+lillegullNov13 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Men gutten er jo bare to. Er jo kjedelig å bare ha fra jul, bursdag og sånt vel? Hmm, kanskje det ikke er det likevel
lali Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 eg har ein album som er oss voksne sin, og barna har hver sin. når jeg fremkaller så deler jeg de jeg fremkaller på de tre albumene. fremkaller ikke flere av hvert og heller ikke alle bildene som er tatt. går igjenom de jeg har tatt og fremkaller de beste bildene.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Sann gjør jeg det: Velger ut de beste bildene av forkjellige anledninger, blandt annet jul og jonas sin første bursdag. Noen bestiller jeg fler bilder av- de som er mest vellykket. Har en album selv, Jonas har sin egen album også har jeg også limt endel bilder i Babykrøniken hans. Men det er bare sann "Min første Jul" og "Min Første Bursdag" Jeg setter veldig pris på de albumene mamma laget til meg og søsteren min som små, kjekt å bla i de enda. Når vi ble store nok limte hun inn og vi skrev selv (noe motvillig i starten tror jeg) Har en 5-6 stykk fra barndommen frem til jeg begynte å lage selv. Tror mine unger får litt fler, Jonas er 15 måneder og jeg har begynt på hans andre nå.... Og spør du meg skal det være "skikkelig" album med skilleark, og lime bildene inn. Gjerne klippe ut hovedpunktet i bildet, lime inn og skrive rundt. Synes det er veldig "jalla" med sann stapp inn og skriv på en linje album som jeg kaller det. Takk min mor for det! Men igjen bare min mening...
wirre;o) Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg scrapper det første året. Resten er satt i fotoalbum med plass til 200 i hvert album. Pluss at jeg er nokså kritisk til bildene. Jeg foretrekker få, men gode bilder fremfor en haug med halve hoder, fingre i veien eller hundremeter til motivet.
Gjest Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 Velger ut de beste bildene fra spesielle dager/anledninger, og så noen hverdagsbilder også om vi har det. Er ikke helt uvanlig at vi framkaller ca 200 bilder i året. Vi har sånne album som er plass til 3 bilder under hverandre og på begge sider, da er det plass til veldig mange i hvert album, så vi har ikke så mange album :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå