ls83 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 er gravid:)))) lurer på om du kan se når jeg kpommer til å føde, og kjønn??? snuppa mi kom 10 uker for tidlig..
Krin Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei Is83! Jeg tror ikke du er gravid nå men jeg tror det vil klaffe for deg i juli mnd med en liten gutt=))) Svangerskap og fødsel ser ut til å gå veldig bra og jeg tror ikke du føder før termin, heller etter men hvor lenge etter et litt vanskelig å si nå. Jeg synes det er litt vanskelig å se konkret mere en et halvt år fram tid tid så vi får heller komme tilbake til det når det nærmere seg=)))) Lykke til...... Klem fra
ls83 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 jeg er gravid nå..4+4.. vil det si at jeg kanskje mister, siden du ikke er noe på meg??
Krin Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Nei det er ikke sikkert det det kan godt være mulig jeg tar feil. Når jeg tar readinger her inne kobler jeg meg opp på dere som roper og tar inn det jeg får etter å ha sett på nick+ fødselsdato og så ser jeg på det dere spør om. Jeg fikk ikke noe spesiell graviditetsfølelse på deg akkurat nå og jeg trodde du spurte om du var gravid så derfor fikk du det svaret. Jeg håper jeg tar feil og jeg krysser fingrene for at alt går bra=)))) Lykke til..... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå