Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

I morgen skal jeg til gynekologen.. Jeg har fortsatt ikke fått mensen, men spottet pittelitt i to dager.. Men ikke i dag.. Jeg håper at jeg får pergo i morgen, som jeg kan starte med når mensen kommer..

Finner de en sprie i morgen? Eller blir jeg gravid på pergo?

280384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei monca*84*ønsker!

Jeg tro du er gravid nå for jeg føler du er veldig glad og lykkelig når du har vært hos legen i morra=)))))Får du UL i morra? det virker iallefall slik jeg får opp bilder av at du ligger å ser på det blinkende hjertet på skjermen=))))

Lykke til.......

Ps får håpe jeg får positivt svar fra deg i morra=)))))

Klem fra

Skrevet

oi oi oi

sååå spennende... Jeg trur nok jeg får en innvendig ul i morgen ja.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tru selv egentlig.. Føler vel mest at mensen er på vei i grunn.. Men uansett så kommer jeg til og være glad i morgen! Trur jeg kommer til og få Pergo, og da føler jeg at jeg er et skritt nærmere lillegutt (er så overbevist om gutt ser du.. )

Det er klart jeg skal let u know hva som skjer=)

By the way, tenker du på å få barn? Jeg føler disse sommer mnd er veldig gunstige for deg..

klem

Skrevet

Hi hi hi

jeg jeg vil gjerne ha en til så det hadde vært morro=)))) Flere som sier det samme som deg=)))) Føler du noe spesiell mnd og kjønn?

Klem

Skrevet

Juli er det første som kommer til meg...

Jeg har en veldig gutte følse, men samtidig føler jeg at du får en av hver.. Så om du har en gutt fra før og at det er han jeg får inn, trur jeg det er en liten tulle på vei...

Har du noen nære deg du har mistet i de senere år? som sto nær deg.. Får en bestemor/farmor følse her, og at hun kommer til og stå den lille nær og ta vare på den.. skyts engel...

Føler også en del kvalme i starten på deg! Men at du kommer til og føle deg i super form fra ca 3-4mnd og ut!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...