Gå til innhold

Tvangsvaksinering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på FHI sine sider at det er hjemmel i loven for å tvangsvaksiner under pandemier. Dette begynner jo å bli aktuelt nå med denne svineinfluensaen. Ser også at fhi har bestilt 4,7 millioner vaksiner, ca like mange doser som antall innbygere i norge. Vil det si at en snart må regne med å bli tvangsvaksinert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ser sånn ut ja...

1. de krisemaksimerer fra første stund. onanerer fram statistikk på 13.000 døde i norge.

2. sammenligner med spansekesyken, forteller det var nøyaktig slik den startet....

3. de oppretter egne nettsider med info som; pandemi.no og andre urpatetiske stunt.

4. who legger stadig fram flere og flere retningslinjer, for gravide, eldre, unge, barn, lungesyke osv i mangel på retningssans.....fhi og who "informerer" til det kjedsommelige...

5.og regjeringa inngår flaue kontrakter med legemiddelindustrien for å sikre oss evig frelse mens de kryper ennå en km oppi ræva på hverandre....

spørsmålet er ikke om men når i denne sammenhengen....skal mye til for at vi ikke får ei eller tre vaksiner smelt inn i skinka neste vinter....jeg trur jeg skal sy meg grevinneheng eller ekstraræv innen den tid...

Skrevet

Enig i at tvangsvaksinering ser ut til å bli veien de tar om ikke lenge.

Men, "man skal ikke regne med å bli tvangsvaksinert". Man skal blånekte å la seg vaksinere etter min mening. Jeg har en stygg mistanke om at mange, selv vaksinemotstandere, vil la seg presse og tro at de ikke har noe annet valg enn å la seg (tvangs)vaksinere. Vi har alltid et valg. Hvis vi ikke motsetter oss dette overgrepet fra myndighetene, fysisk om nødvendig, da gir vi signaler til alle inkludert oss selv om at vi kommer til å godta hva som helst. Skal vi være slaver eller mennesker som i alle fall har frihet over egen kropp?

Jeg skrev om dette i et annet innlegg; folk må tenke over dette og hva de skal gjøre hvis en slik situasjon oppstår. Blir du "tatt på senga", kan du risikere å gjøre en valg som du vil angre dypt på.

Skrevet

Hei The Natural og takk for sist:-)

Ved en pandemi så har vaksinejuntaen forstått at de ikke klarer å bryte gjennom til hele befolkningen. GlaxoSmithKline har fått seg en luxeriøs avtale på å levere 9 millioner vaksinedoser for å tilby Norge full vaksinering. Men de har skrevet at dette er frivillig men at myndighetene er forpliktet til å tilby hele befolkningen vaksine.

http://www.helsedirektoratet.no/vp/multimedia/archive/00117/Plan_for_massevaksi_117619a.pdf

Det sitter så klart en masse sau som bræker i kor og luller seg inn i troen på at en vaksine er menneskehetens redning. Så de selverklærte vaksinespesialistene har i sitt bønnemøte kommet frem til kjøp, handling og plan for å redde verden.

hehe. At dette er voksne folk med fine tituleringer og som fremstår som rådgivere for hva som er beste beskyttelse mot selvkomponerterte virusstammer er latterlig. Det tar vel ikke lang tid før de går rundt med plakater, forformsko og sprer budskapet at "ENDEN ER NÆR, MEN VI HAR EN VAKSINE SOM KAN HJELPE DERE DØDELIGE"

Saueflokken løper glatt ned til helsestasjonen og fyller etter med vaksine og skyver unga sine forran seg i et slags samfunnspliktig rompeslikkeri for å tilfredstille de såkalte hjernevaska ekspertene.

Uansett GlaxoSmithkline har fått seg en bra deal og kan levere 9 millioner fiktive vaksiner til Norge, når snørr og hoste rammer befolkningen.

Skrevet

Joda, greit at man ikke skal godta tvangsvaksinering, og dersom det først kommer dithen er det fortsatt mange løsninger, men jeg betviler at så mange ønsker eller klarer å vri seg ut av denne floka. Forresten "natural" har du noen tips?

Jeg tror personlig at det kommer til å være såpass stor oppslutning at det neppe taes notis av at noen vrir seg unna. Det er også slik det fungerer, alle som potensielt kunne funnet på å reagere ved ekte tvang er neppe en sjanse de tar. Merkelig nok har de skjønt dette, og jeg vet at jeg ikke kommer til å motta noe brev i posten om uteblitt vaksinering av meg selv, problemet er kanskje større om man har barn i skolealder. Mitt barn i skolealder er en langt større bekymring enn meg selv og den minste i barnehage. Kan fint ta denne ut av barnehage, men skoleunger er vanskeligere.

Skrevet

Jeg er enig med deg at mange vil nok ikke ønske å nekte pandemivaksinering og det er jo greit. Da tar de et selvstendig valg og må stå for konsekvensene. Om noen ønsker "å vri seg ut av denne floka" men ikke klarer det kommer vel an på hvor motiverte de er. Dessverre vil nok mange borgere ha langt større respekt for paragrafer i lovsamlinger enn for selv Bibelen og derfor gi opp alle motforestillinger. Jeg håper virkelig at jeg tar feil her.

Er man imot denne vaksinen, men ikke er "sterk" nok til å si et klart nei, får man jo bare prøve å være litt kreativ og finne måter å utsette vaksineringen på og håpe at oppstyret gir seg relativt fort og at myndighetene er fornøyde hvis for eksempel 95% av befolkningen er vaksinert.

Når det gjelder barn synes jeg at foreldre som har satt seg inn i dette og er motstandere av vaksiner, har et spesielt ansvar for å gjøre alt for at ikke deres egne barn skal vaksineres. Hva så om barna ikke får gå på barnehage eller skole i en viss tid? Er ikke deres liv og helse mye viktigere en noen dager eller uker med propagandaindoktrinering ved de offentlige skolene? Dessuten er det jo myndighetene som eventuelt nekter dem å komme til skolen i en slik situasjon. Ta ut ferie eller permisjon hvis dette blir aktuelt og driv med hjemmeskoling. At man må la "tidsklemma" og "rotteracet" vente en tid er ingen ulempe slik jeg ser det. Snart må folk forstå at deres barn IKKE er eidendommen til staten men er under foreldrenes OMSORG inntil de er voksne.

Skrevet

ja, enig, det eiendomsforholdet staten søker på sine borgeres liv, helse og vilje er faktisk umulig å forsvare, sånn sett blir det vel neppe aktuelt å plikt vaksinere befolkninga heller.

Men jeg anser det virkelig som en stor fare at de prøver seg på noe slikt. Er gled jeg ikke jobber i helsevesenet, de kan sikkert regne med pliktvaksinering eller oppsigelse ved nekt. Uansett, det er virkelig skremmende at de sammelnigner med spanske syken, ikke fordi den var så farlig men rett og slett fordi det er sånn det kan underbygges vaksinering ved lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...