M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har kuttet ut p-pillene, men går ikke aktivt inn for å prøve enda. Men det som skjer det skjer;-) Blir veldig spennende dette her. Ønsker 2 tette. Fikk min deilige lille gutt på julaften 08, men kvir meg virkelig for et nytt svangerskap og fødsel. Skikkelig tøft sist må jeg si. Men må jo bare hoppe i det, for flere barn vil jeg ha, og det før jeg blir gammel. Blir 30 om 2 dager;-) Ellers gleder jeg meg til å være her med dere på bli gravid. Skikkelig koselig sist jeg var her (nov07-april08) Noen kjente her kanskje?
ida87_thea_andrine Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 hei=) velkommen tilbake=) ja, det blir to tette på deg hvis det klaffer med en gang!! Jeg tror jeg husker deg..... jeg het før elskerbarn..... iallefall... Masse lykke til=)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei hei så koselig:-) Tusen takk! Husker deg også:-) Masse lykke til til deg også, og håper du fort får deg en liten spire!!!!!!!!! :-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 heia M-79 husker jo deg er inne her ennå jeg, mye mindre enn før, men må jo inn å sjekke av og til. Er ferdig med min første pergokur,dobbel. Eggløsningen nærmer nok seg i disse dager. Håper du har det bra og at d klaffer for dere igjen om ikke så lenge klem ire86
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Velkommen tilbake! Jeg er her fortsatt;) Uff, så dumt at svangerskapet var så tøft! Håper det går lettere denne gangen. Masse lykke til med "prøvingen":)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 ire: Hei så koselig:-) Ja nå har du jammen ventet lenge på at spiren skal klore seg fast.. Skjønner godt du ikke orker være her inne like mye. Kommer nok ikke til å være like ivrig som sist jeg heller, men er koselig her, så må nok innom av og til ja;-) Masse lykke til videre, og håper det nå klaffer for deg!!!!!! Klem:-) Dreamer: Nå er det virkelig din tur å bli gravid! Du har begynt med pergo har du ikke? (Har fulgt litt med deg, og heier på deg!) Ja var mye i forrige sv.skap, men trøster meg nå med at ingen sv.skap er like, og at gevinsten er STOOOOR;-) Så skal nok klare det en til gang også. Men kjære dreamer: Håper du holder motet oppe, og så sender jeg masse gravid støv til deg og ire og krysser alt for at det skjer fort for dere nå!!!!! Dere fortjener max en liten spire!!!!! Klem:-) Grysom: Tusen takk for det! Husker jo deg godt da vettu;-) Husker jo særlig godt den miksturen din;-) Masse lykke til til deg!!!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Hei, Lykke til med ny runde Håper du får dine to tette!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2009 PS ire: Utrolig spennende med dobbel pergo og snart eggløsning..... Krysser alt for at det blir blinkskudd!!!!!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Tuusen takk! Jeg har begynt på pergo ja. Har tatt min andre doble kur nå, og går og venter på EL. Hvis det ikke skjer noe, så skal jeg til gyn igjen i juni, og da får vi nok enda mer hjelp. Nå som vi endelig får hjelp klarer jeg å holde motet oppe. Føler at spira ikke er så alt for langt unna nå Ingen svangerskap er like nei, så jeg krysser fingrene for at du får et fint svangerskap neste gang. Og gevinsten er jo STOR ja:) Håper spira sitter raskt for dere:) Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2009 Tusen takk, og håper du snart blir mamma!!!!!!!!! =)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2009 Utrolig spennende dreamer, og godt å høre at du blir fulgt opp nå! Så kjekt å høre at du føler at spiren snart kommer nå:-) Det gjør den nok skal du se:-) Masse lykke til!!!!!!!!!!!! Klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå