Gå til innhold

i barnehage eller hjemme til høsten?

Anbefalte innlegg

jeg har søkt bhg plass men ikkje fått svar vet eg står på venteliste. hun blir 8 mnd når hun skal begynne å sambo mener det er for tidlig, så han ser helst at eg er hjemme til høsten. har snakket litt om det å kansje få meg 50% stilling å ha dagmamma, eller så må eg kansje gå arbeidsledig. tenker mye på det å vet ikke hva jeg skal finne på

Fortsetter under...

Få deg jobb tre dager i uka. De andre to (faste) ukedagene passer du ungen til noen du kjenner f.eks. fra barselgruppe.

Så passer mora til den andre ungen din lille to dager i uka (faste ukedager).

Altså du tar begge ungene f.eks. mand og tirsd, hun tar begge torsd og fredag.

• 2 uker senere...

Annonse

sambo får ikke permisjon pga han er ikke far hennes, vi ble sammen når eg var gravid. syns det er tidlig å sende hun i bhg,

har hatt jobb, men nett sagt den opp, pga eg bodde i stavanger men så flyttet eg hjem tilkomnunen da eg ble gravid. men skal levere noen søknader å jobbe litt kveld så får vi se=)

Tenkte meg noe sånt ja. Men hvis dere leser mitt forslag, vil dere se at jeg mente HI og en annen dame kunne ta to faste ukedager hver med barna, og jobbe tre dager hver. Da gjenstår f.eks. onsdagene.

Kanskje sambo/stefar kan ta seg fri (uten lønn, fleksitid e.l. ) noen av disse onsdagene for å ta seg av babyen og bli kjent med henne? Kanskje mormor kan ta en onsdag eller to i måneden? Det blir en kabal, men også en stor mulighet for andre som står nær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...