Gå til innhold

Ny her inne og kanskje gravid?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.uke etter eggeløsning i dag, føler meg veeeeldig gravid.....

Er det noen som kjente at de var gravide så tidlig?

Jeg er tørst, hissig og har ømme pupper... Graviditetstegn eller beskrivende for kvinner av vår tid?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Det kan hende du er gravid..men, det er fortsatt ganske tidlig for en test..og litt tidlig å kjenne symptomer..men, det går an..

Samtidig kan det være pms tegn.. De er dessverre veldig like graviditetstegnene..

Jeg har trodde maaange ganger at jeg har vært gravid, men kroppen har bare lurt meg trill rundt.. Og en annen ting jeg lærte etter mange pp'er med ømme pupper, var at ømme pupper er et tegn på at man har hatt eggløsning. Og det er jo bra :)

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen, og krysser fingrene for at du blir gravid fort :)

Skrevet

takk for det,

så får jeg bare prøve å være tålmodig!!! har du lykktes nå?

Skrevet

Kan kun si meg helt enig. Jeg kan teste på fredag og har følt meg gravid siden eggløsningen. Jeg har vært gravid tre ganger før (har to barn) og kjenner absolutt igjen følelsen. Kan ikke si jeg er kvalm eller trøtt, men har en veldig murring (mensen-aktig) flere ganger til dagen samt en ganske oppblåst følelse. Jeg vet at jeg må være gravid, men går jo selvsagt å "venter" på at det kan gå galt. Hvis jeg begynner å blø om noen dager er jeg nokså overbevist om at det er en spontanabort og ikke mensen. For sånn som jeg føler meg i kroppen nå, har jeg det ALDRI i en vanlig syklus.......

Så jeg er veldig spent, og vil gjerne teste nå :-)

Lykke til!

Skrevet

Sånn som eg har hatt det det :) e 16 dpo i dag og neg test...men har ikkje heilt tro på noe tante eg altså..men man vett jo aldri da!! Ny test om noen dager!!

Murring og jobbing i magen...hatt masse "bobler" inni der..hehe..under navlen..aldri kjent det sånn før...e spent..og glad..og nervøs...nervøs for at magefølelsen min tar feil..at eg ønske så mye at eg har lurt hjernen min..hehe..

Skrevet

hei så kjekt at det er to andre også! Jeg har to barn fra før, yngste er 3,5 og jeg kan ikke huske når jeg følte meg gravid, i allefall ikke før jeg visste at mensen kom for seint.

Disse ømme puppene er noe for seg selv, er ikke sånn før mensen, eller???

Veldig spent på dette, ny mann og dette er hans første! Og jeg er midt i eksamen og har i grunnen ikke tid til å tenke på dette i det hele tatt, men klarer ikke å ikke tenke på det!!!

Skrevet

da tror jeg du skal ha IKM den 25mai, samme dag som meg!!?

Skrevet

Brystvortene mine bleie alltid å bli såre og ømme (kall det gjerne overfølsomme) mellom el og ikm..men..denne gangen har det bare klødd og stikt litt i dei for ei ukes tid siden...har ikkje merka noenting i dei ettepå! Har egentlig vært ganske "stille" i kroppen dei siste dagane...deiligt...hehe...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...