Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Har fått rekvisisjon til sædprøve til samboer av min gyn. Den skal taes på Rikshopitalet. Men den må absolutt taes mellomkl 08-09.30!!??? Jo fordi de tenger resten av dagen til analyse.. Men her har jo da min kjære et litt spesielt behov, pga epilepsi, og mye større sjanse for anfall tidlig på morran.. Vi bor et godt stykke unna, så må jo da dra grytidlig.. Huuuufff.. Noen som vet om andre plasser i Oslo hvor de tar sædprøve? Litt fortvila her nå altså.. Har jo brukt flere måneder på å overtale/overbevise han om dette også... ((((((((
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Søk på Ken Purvis i Oslo. Det er privat da men...
ida87_thea_andrine Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hei=) Får han ofte anfall?? Jeg har epillepsi og jeg får ikke anfall for at jeg står opp tidlig, men det er jo selvfølgelig flere styrker, men kan de ikke ta den inn senere da?? har de sagt nei til at dere kan levere den senere??
februar baby! Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Helt klart dr Purvis på Skøyen, i oslo.(Andrologisk senter) Du må ta med henvisningen dit, selv om det er til riksen. Det er ok. Veldig bra og avslappet. Siste time der er kl 0945. Håper det hjelper:)
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Hei igjen Sorry er litt treg å svare tilbake, har ikke mye tid.. Samboern min får ofte på morran rykninger å kramper. Han trenger derfor god tid. Tror det har noe med at medisinen hans bruker litt lang tid på å gå i blodet. Men jeg prata ihvertfall med riksen og der var det ikke på tale.. Jeg spurte om det ikke kunne gjøre unntak siden det jo er epilepsi inni bildet, men neeeeiii.... Men vi har bestemt oss for Ken Purvis vi nå da, bare vente med å bestille time litt... jeg har muligens gått litt over tida.. Men ihvertfall så syns vi at de 300,- det koster hos Purvis er verdt det når de er litt romsligere med tidspunkt å greier, nærmere blir det jo å. Er det forresten noen som vet hvordan det er å ta prøven der...? Typen min ser for seg et lite bøttekott og to gamle allers... Er jo hardt å være mann å
Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Hei igjen Sorry er litt treg å svare tilbake, har ikke mye tid.. Samboern min får ofte på morran rykninger å kramper. Han trenger derfor god tid. Tror det har noe med at medisinen hans bruker litt lang tid på å gå i blodet. Men jeg prata ihvertfall med riksen og der var det ikke på tale.. Jeg spurte om det ikke kunne gjøre unntak siden det jo er epilepsi inni bildet, men neeeeiii.... Men vi har bestemt oss for Ken Purvis vi nå da, bare vente med å bestille time litt... jeg har muligens gått litt over tida.. Men ihvertfall så syns vi at de 300,- det koster hos Purvis er verdt det når de er litt romsligere med tidspunkt å greier, nærmere blir det jo å. Er det forresten noen som vet hvordan det er å ta prøven der...? Typen min ser for seg et lite bøttekott og to gamle allers... Er jo hardt å være mann å
blirjegsnartmamma Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Vi har ikke vært der, bare lest om det.. Og det ser bra ut på bildene hvertfall.. Ser ut som det er tv der også, og en behagelig stol. Tro meg ALT er bedre enn Riksen.. Mannen min syns det var grusomt, var en sånn sliten novelle bok og et utbrukt gammelt Cats.. Litt ekkelt... Lykke til!
Baby*2012 Skrevet 20. mai 2009 #8 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet dem analyserer slik prøve på fertlitets klinikken i Porsgrunn. Der testet min mann seg.... Men blir kanskje et godt stykke unna? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå