willow82 Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Merker jeg er utrolig negativ innstilt denne mnd. Jeg stoler ikke lenger på min egen kropp.. Jeg har blitt lurt så utrolig mange ganger til å tro at det endelig har klaffet. Og etter et knusende nederlag sist mnd så er jeg redd for å håpe. Kroppen var nemling ganske så merkelig sist mnd, ting var ikke som de pleier å være. Men viste seg jo bare å være nok en skuffelse. Denne gangen er det også litt rart, samtidig som det er akkurat som normalt. Det som er rart denne gangen er at jeg hadde en liten blødning dag 14 i syklusen min... eller.. det begynte bare som noe svakt rosa på papiret dag 14.. fortsatte med ørlite blod på papiret og litt småspor/spotting dag 15 og 16... så stoppet det. Har aldri hatt det sånn før... er det dette som kalles en eggløsnings blødning? eller kan det være en feste blødning?... og om det skulle være en festeblødning, er ikke det litt tidlig? Hadde litt svake stikkinger i magen før dette... og nå i ettertid begynner de vanlige mens tegnene å melde seg med den vanlige stikkingen/murrignen. Er på dag 20 i syklusen min nå... Urk... denne kroppen min altså. Tørr egentlig ikke håpe.. har ikke lyst å håpe... Tok det så hardt sist mnd, så denne gangen prøver jeg å ignorere kroppen min og ikke lete etter tegn. Jeg får vel bare vente å se hva som skjer.. er jo ikke sååå lenge igjen igjen... venter tanta 27/28 mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå