Gå til innhold

Lurer på dette berømte el-slimet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer evt det?

Før el?

Samtidig som el?

Etter el?

Jeg har oppdaget noe jeg tror kan være dette, skjønner dere, men det virker litt tidlig til å være el nå...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får positiv EL-test og EL-slim samtidig. Men er det ikke sånn at man får EL ca et døgn etter positiv test? Så da vil det si at EL-slimet kommer litt før :).. .tror jeg...

Skrevet

I mitt tilfelle kommer el-slimet 3-4 dager før selve eggløsningen..

Og når det gjelder el-test, så har man som regel eggløsning innen et døgn etter positiv el-test.. Det som er lurt er å teste helt til testen blir negativ igjen, for da vet man når egget har sluppet.. Har nemlig hørt om noen som har hatt positiv test et par dager..

Skrevet

El-slimet komme før selve eggløsningen :) Samtidig som livmortappen/halsen forberede seg på å slippe inn noen sædceller. Det e nemlig før egget slippes at me e på det mest fruktbare. At miljøet i skjeden og oppover e tilpassa for at sperm ska overleve.

Livmorhalsen/tappen vil lukke seg når egget er sluppet, og el-slimet vil opphøre.

Va da jæskla kor teknisk eg sko skriva det da?! Haha!

Men ja..det kan godt være el-slim. Vil anbefale og begynne å sjekke tappen daglig og..det har eg god hjelp av!! Bl.a. oppdaga det at 5(eller va det 6...) pp va første el siden pilleslutt!! Kjente det på tappen. Plutselig va den myk og nesten litt geleaktig i kosistensen...det va den i tre dager sammen med bittelitt elslim, og så va det stengte dører igjen. Ergo, når egget mitt slapp så stengtes slusene :P (kjente nemlig øyeblikket egget slapp...AUU)

Kan nok være litt individuelt og da, men hovedsakelig så e det sånn som forklart ovenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...