Gå til innhold

Juni mødre i oslo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kunne tenke seg ett treff på dagtid til uken.Har ikke passet for meg de 2 siste gangene det har vært treff men vi rekker kanskje en gang til.Det er vel en del som beg.å gå ut i permisjon eller er sykemeldt?! Passer bra for meg Man.Ons og Fre.Kan vel egentlig klare tirs.også...Flere?

Skrevet

Det hadde vært veldig koselig:) Jeg har ikke fått vært med en eneste gang, fordi det har aldri passet. Mandag passer best for meg:)

Skrevet

Jeg tror jeg kan alle dager til uka bortsett fra onsdag... Har jo fysio og slikt, men...

Skrevet

Skal vi prøve å få til et formiddagstreff på mandag da kanskje?Kl 11-12 eller noe?Flere som kan da?

Skrevet

Hei.. Kunne tenke meg være med. Har heller ikke fått vært med de to siste gangene det har v'ært junitreff. Passer bra for meg mandag.

Skrevet

Skal til jordmor da, jeg forresten... 13:30. Men vi kan jo møtes kl 11, så får jeg et par timer! hehe

Skrevet

Er mulig jeg også kan på mandag. Må se litt ann. Hvor i skal vi møtes?

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å være med, men på mandag har guttungens bhg planleggingsdag og det er ikke gøy å ta med seg en på 2,5 år på skravletreff. :s

Får heller bli med neste gang.

Skrevet

Hvor skal vi møtes? Noen som har forslag? Skal vi si kl. 11.30?:)

Skrevet

Bagel & juice på Vika har veldig mye god mat! :-D Må gjerne ta fra kl 11 for min del, men spørs jo når folk kommer seg ned dit... hehe ;-)

Skrevet

11 eller 11.30 høres bra ut for meg iallefall :) Bagel & Juice også :) Skal vi bare si det sånn da?! Ser jo ut som det er noen som kan iallefall...

Skrevet

De har jo en avd.i sentrum også,ved stortinget men vet ikke hvor stor et er jeg?!Noen som vet?Litt kortere fra banen om det er noen som beg.å slite med å komme seg fremover :)

Skrevet

Det e Vika-terrassen det e snakk om? Kan gå av på Nasjonal? Er veldig treg om dagen så det tar tid for meg å komme meg frem... Så skal jeg fra t-banen og hjem igjen og det er bare oppoverbakker!! Så jo mindre gåing jo bedre for meg..

Skrevet

Hei,

Blir gjerne med jeg også, om det ikke skjer noe på fødefronten (termin 1. juni).

Skrevet

Jeg er også med, med mindre lillegutt vil ut i mellomtida. Er jo meldt 20 varme på yr.no per i dag iallefall -så digg med en plass med gode sitte-ute-i-sola-forhold.

Skrevet

Er det blitt bestemt hvor det blir nå da? Eller kl? hehe.. Blir mye frem og tilbake her..

Skrevet

Jeg synes iallefall den ved vika er større og kosligere enn den lille i Øvre slotttsgate... Men jeg kjenner ikke til fler... På Vika hadde passet fint for meg, for der er det lettere å finne parkering... ;-) Både pga jeg sliter med å gå langt selv og fordi jeg skal rett opp til Ullevål etterpå... Kan vi ikke si 11, da, så kan de som vil komme 11:30 komme da? hehe

Skrevet

Da sier vi kl.11.00 på mandag i vika :) Kan legge inn ett treff på treffsiden med adr.jeg for de som ikke vet hvor det er.

Skrevet

Supert, da skal jeg skrive det opp med en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...