Gå til innhold

Kan ikke tanta mi bare komme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes kanskje ikke ut som jeg vil være gravid men det VIL JEG!! Det er bare at nå har jeg til og fra mensmurringer i magen, hatt 2 1/2 dag, og neg. cb-gravid-test 16/05.. Er ikke helt sikker på mensdato denne mnd. Forrige mnd var helt snååål... Men ihvertfall så hadde det vært bedre å bare få den og la det bli overstått.. For pms-en min har jo vært helt på tryne, grini opptil flere ganger om dagen... vanligvis kjefter jeg mest :o

Noen som har noen tanker rundt dette? Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg det samme problemet. Helt siden vi begynte å prøve på alvor, har mensen vært rar. Har kun hatt tr en gang siden februar! Er nå 2 uker på overtid. Testet negativ på CB digital for en uke siden, så jeg er like frustrert som deg.

Er jo mulig at du tester neg. fordi du ikke har hatt ikm enda? Jeg har egentlig ingen anelse... Men er kanskje uansett greit å vite at du ikke er alene...

Skrevet

Eg e 16 dpo i dag, og eg har grini i fleire dager!! Heheh..sånn skikkelig hormonell grining rett og slett.. Grine for no teit noe, så ler eg for eg e så dum å grine av det teite der, men då begynne eg å grine igjen for eg føle meg så flau, også må eg le litt igjen då for eg grine fordi eg e flau o.s.v...hehehe..tar en 15-20 minutt å komma heilt ut av dansen igjen..neg. tester på meg og...så ny test nærmere helga tenke eg!!

Skrevet

Melder meg på denne tråden.. 9uker siden sist mensen, men negativ test den 17.. to dager på rad har jeg i tillegg spottet litt, og tenkt NÅ kommer mensen.. Men nei da.. I dag har det ikke vært en dråpe blod..

Jeg har hatt gleden og være i samme pp siden nyttårsaften! (laaaang menstrasjon, og nå laaang tid før den kommer)

I morgen skal jeg til gyn og få pergo=)

Skrevet

Må si at jeg kjenner meg igjen i dette!! Vi har prøvd siden august i fjor, men har enda ikke truffet blink :/ Jeg har ikke regelmessig mens, men de siste 4 mnd har syklusene variert mellom 31-33 dager... Nå er jeg på dag 37! Tok test både lørdag og søndag, men begge var negativ:( Skjønner ikke hva som skjer - er trøtt og sliten, føler jeg har hatt pms i to uker nå, griner og kjefter hele tiden:( Har time hos gynekolog 4 juni, så må prøve å smøre meg med tålmodighet til da - men skal ta en test til i løpe av uken, klarer ikke å la vær;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter, lei for at jeg er treig å svare tilbake.. Fortsatt ingen forandring, bare murr murr i magen, og LUFT... Sambo er bokstavelig talt dritt-lei :o Det er jeg også.. Får se om tante drøyer'n til over helga, hadde vært dumt siden vi er invitert på stort 30 årslag. Vel grininga har jo gitt seg litt, men skal ikke mere til enn en pampers-reklame så har jeg klump i halsen, og pipling i øyekroken... Har en CB-test (vanlig) liggende hjem... +Fem billig strimler... Men vente vente.. Vil ikke ødelegge helga med negativ test hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...