Goodbye Kitty Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Jeg har en ganske regelmessig sykus fra før på 29-30 dager. Er på dag 32 nå, og ingen tr. men kjenness hele tiden ut som om den kommer. Er så dårig. brekker meg og er svimmel. Negative tester. Pessimist som jeg er, tror jeg symptomene er av pergo.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Heisann ) Har du testet med el-test? Min syklus blir litt lengre av pergo.. eller det vil si jeg har jo ikke regelmessig syklus til vanlig.. Men nå ligger den på ca dag 32 hver mnd med pergo og dag 28-30 i pause mnd... Jeg har tatt 4 pergo kurer og kasta opp og hatt masse av graviditetssymptomer, men det har vist seg å bare være bivirkninger ( Så det kan være begge deler... Håper at det er en spire inne der, men det kan også bare være pergoen ( jeg er litt sånn som prøver å forberede meg på det værste, også får jeg heller en pos overraskelse... Men det er jammen ikke så lett når man plutselig sitter med en masse graviditetssymptomer ( Masse lykke til :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå