Gå til innhold

Noen fra Oslo/Drammen her?? :)

Anbefalte innlegg

Heia:) Venter min lille nr 4, og er kommet 5 uker.. Formen er enn så lenge veldig bra, men alle symptomer er hjertelig velkomne:) Jeg har fra før 3 jenter, på 14, 12 og 6, så det er full fart hjemme.. Ellers går jeg på skole, studerer ernæring, så jeg ser fremover at ting kan bli hektisk.. hehe:) Eksamen til neste onsdag, og merker jeg tenker på alt annet enn å lese, som å sitte her inne på barnimagen for eksempel..:) Er det andre her som har lyst å dele sine opplevelser, så er det bare såååå koselig, hadde heller ikke gjort no om du bodde i nærheten, så kunne man møttes til kaffe eller lunch litt underveis også..:)

Klem til alle fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140126282-noen-fra-oslodrammen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-) Jeg er fra drammen, men bor i mjøndalen...Hvor bor du? Jeg venter min 3, og er også 5 uker...Gleder meg like mye denne gangen som jeg gjorde de andre gangene:-) He he...hektisk blir det nok, men syns du er tøff jeg...alt går bar man vil:-) Jeg er nr 3 i en søskenflokk på 5... har alltid satt pris på å ha så mange søsken, særlig i voksen alder. For meg blir det nok stopp nå, ikke for at jeg ikke kunne tenke meg flere, men for at mannen min sier stopp ved denne:)

Heisan!

Jeg er fra Oslo, og venter nr 2 i januar. Er ca 7 uker på vei, men syns allerede tida går kjempefort!! Har en gutt på 21 mnd som er veldig aktiv, så han holder meg opptatt i all fritid! Ellers jobber jeg også full stilling. Tror nok dette blir sistemann, da vi begynner å "dra på årene"..... Jeg er 35 og samboeren min er 39.

Hei:) Så koselig!! Jeg er i utgangspunktet selv fra Oslo, men har bodd i Drammen i 3 år, grunnet jobben til mannen min.. Utrolig fint med mange søsken, selv er jeg ei av 6, og setter også utrolig pris på det å ha stor familie. Vi stopper nok helt sikkert etter denne vi også.. Har du vært hos legen ennå? Jeg skal til mandag. Vi reiser på ferie neste onsdag, så jeg synes det var greit å få "tatt en titt" før vi drar.. Blir utrolig spennende altså!! Denne er i hvertfall veldig velkommen, vi har prøvd å få til nr 4 nå i 2 1/2 år, og måtte ty til pergotime, og da gikk det på første kur:) Så veldig fornøyd altså!!! Hvordan er formen din, begynt å merke mye til symptomer?

Klem

• 2 uker senere...

Annonse

Slenger meg m her, jeg...er Drammensjente inn i margen, men bor for tiden på Sveriges vestkyst. Blir nok boende her noen år til, men så fort tiden er inne, flytter vi hjem igjen =D

Har tre nydelige barn og venter nå nr 4, som blir en skikkelig attpåkladd, eller sladd-barn, som svenskene kaller det. Vi har prøvd i mange år etter at vi fikk junior, som fylte 9 nå i april. Nå hadde vi bestemt oss for at d fikk være bra m prøving og feiling, men innen jeg rakk å beg m prevensjon, så var lille spiren der gitt =D

Er forholdsvis ofte hjemme i Drm, særlig på denne tiden av året, så om d skal være BiM-treff el bare en "uoffisiell" lunch, så blir jeg mer enn gjerne med!

Love n Bless,

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...