Gå til innhold

Hm. Noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke ha Ikm før til mandag igjen. men jeg er så teste syk :P ehehe

Jeg har hatt så vondt i magen i det siste, altså sånn mensmurring, i ryggen og magen. Jeg sitter her nå og er kvalm, og blir lett svimmel.

I helgen skulle vi ha venners venners fest, men jeg fikk meg ikke til å ta et lite glass vin en gang. Har hatt en SA før, og jeg føler det slik nå på kroppen at jeg er gravid sånn som jeg følte da jeg ble gravid sist, men det ble en SA.

Jeg er varm når jeg våkner om morgninen og jeg blir fort kald.

Jeg har mye utflod.

Skal jeg vente? eller teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en hel uke til IKM, så sier det seg vel litt selv at du må vente? Testene skal jo ikke kunne slå ut så tidlig.

Spar testene noen dager til du. Vent i hvert fall til helgen! :-)

(men kanskje er jeg ikke rett til å svare, da jeg ikke er testoman..) ;-)

Skrevet

Hei!! Eg e testoman...hehe...satt grense på 10 dpo for å testa...egentlig..hvis eg har billige nett-tester i hus da!!

Sprakk på testing forrige uke (ikm i går) og testa 9 dpo..hehe...har ingenting for seg! En e lika gravid om en vente noen dager ekstra..te tross for at en vil så gjerne veetaaaa..hehe.. seie hu som testa 10 dpo og...og 11...men så venta eg...te i dag..og har ein tynn tynn liten strek på testen...får se ut i uka om det e ein ekta strek eller lurestrek!! :D

sååå...hjalp ingenting å teste tidlig jaffal!! For min del da! :P Kan jo vær du e ein person som skille ut hcg tidligere enn gj.snittet...fyre opp under manien vettu :P

Skrevet

åå nå klarer jeg hvertfall ikke vente :P

men jeg trur jeg venter litt, er ikke bare jeg som blir skuffet hvis den er neg. så kanskje vente til ikm...

jeg har sånne billigtester jeg også. men syns ikke noe om det. Kanskje jeg tar en i morgen på morgen urinen, og så kan jeg ta en CB etter Ikm :P heheh

Skrevet

sånn eg gjør det :P kjøpte tester fra usa for ei stund siden...60 stk! 40 el og 20 gr tester!! Haha!! 230 kr for heile greiene inkl frakt!! www.saveontests.com

...antar dei e like bra som noen andre strimmeltester..

Men det e jo så gøy å teste!! Med el uten skyggestreker!!! (aldri fått det før denne pp'en!!!!) Gruglede meg te å testa igjen i mårå...må vel ut å få tak i ein cb og to i mårra antar eg..haha!! Det e så gale....alle pengene en bruke dah...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...