CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 21. mai 2009 #26 Skrevet 21. mai 2009 Æsj. Jeg testa i natt da jeg måtte opp og tisse og den ble negativ, så nå svinner håpet mitt hen Har ikm idag/morgen og har fremdeles ikke spottet noe, som jeg pleier å gjøre en dag i forkant, så klamrer meg til den lille troa som er igjen.. Lykke til dere andre
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 21. mai 2009 #27 Skrevet 21. mai 2009 CBdigital! en hetlt hærlig tester. Har hatt noen skyggersteker og svake streker tidligere i uken. hadde gjemt digitalen til i dag tidlig(IKM). Utrolig hærlig å se det lyste: GRAVID mot meg!! JIPPIJIPPIJIPPIJIPPIJIPPI. Utrolig mange som er blir gravide denne 21 uka - kjempesøky, og gratulerer til alle sammen
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 22. mai 2009 #28 Skrevet 22. mai 2009 Gratulerer så mye da! Kos deg masse Her har tr fremdeles ikke kommet Har en test liggende, men venter til søndag med å teste... om jeg klarer
07&10&13? Skrevet 22. mai 2009 #29 Skrevet 22. mai 2009 Gratulerer alle som har fått positiv test... Jeg lever fortsatt i spenning etter at je tok teste i dag tidlig, Tok test fra billigtester. Fikk en lyserosa strek (utenom teststreken), men den lå så lang til venstre på testen at jeg er veldig usikker på om den er gyldig...
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 22. mai 2009 #30 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er ikke gravid Verden min holdt på å gå i grus i mårrest når jeg våkna og så at tanta kom akkurat på dagen...måtte gråte noen tårer...føler at jeg aldri kommer til å bli gravid...Er så oppgitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg nå...uff Sorry syteinnlegget jenter..men er ingen andre enn dere som forstår hvordan jeg har det akkurat nå
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 22. mai 2009 #31 Skrevet 22. mai 2009 huff - kjenner jeg får ondt i magen, at det skal være så forskjell på folk. Får nesten dårlig samvittighet. Men sender deg masssssse babystøv og håper du blir gravid i sommervarmen!! ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ KLEM ****************************************
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 22. mai 2009 #32 Skrevet 22. mai 2009 Ntååå Du må jo ikke få dårlig samvittighet da prøver igjen-2pp Jeg blir jo selvfølgelig kjempetrist når den der tr dukker opp hver mnd... Men er jo kjempegla for dere som lykkes:) Men er jo selvfølgelig synd at noen må prøver så lenge før dem lykkes:( Mamma sier at jeg må slutte å stresse med det og ikke tenke på d, for da skjer d ingenting...men hvis noen kunne fortelle meg hvordan man kan slutte å tenke på det, så hadde jeg blitt kjempegla...for det går rett og slett ikke... ' Og spesielt nå som søstera mi har blitt gravid (etter å ha vært sammen med typen i 1.mnd!!!! tenk det!!) Så jeg sliter litt om dagen...har det litt kjipt...men det går seg vel til:) Tar imot all det babystøvet jeg kan få Tusen takk for støtten prøver igjen 2-pp
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. mai 2009 #33 Skrevet 24. mai 2009 Her kom tanta idag tidlig Begynte å spotte i går og fikk mensenvondt så ante ugler i mosen og mista det lille håpet jeg hadde igjen Jaja. Er bare 1 pp min, så må nok smøre meg med tålmodighet, men det er sårt uansett. Spesielt med mange gravide rundt en, så skjønner følelsene dine godt Drømmejenta. Håper spirene kommer snart!
Carina har to små gull Skrevet 25. mai 2009 #34 Skrevet 25. mai 2009 Haddde trua denne mnd sia mensen ikkje dukka opp i helga, så sto opp idag med god tro og tok en test, men da jeg tørka meg kom det blod på papiret, så sjønte allerede da at testen var negativ og det var den og. Forbarskede dumme tante, kom 4 dager for sent. Hater mandager! Litt surken nå ja, så sorry at jeg er litt sytete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå