iris76 Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Heisan jenter! hvordan går det med symptomjegerne??? Jeg har prøvd å ikke kjenne etter hele tiden, men det er jammen ikke lett. Men denne gangen har ikke hatt særlig menssymptomer som jeg neste alltid har hatt tidligere. Jeg har hatt stikninger i eggstokkene og ømme bryst (men dette hadde jeg sist PP også) De siste dagene har jeg hatt veldig oppblåst mage.....mye luft. Har lest at dette kan være ett symptom:-) Har IKM på onsdag eller torsdag. I går ble jeg plutselig kvalm midt på dagen (drakk ikke).......har også vært skiftende ald og varm og basaltempen holder seg fortsatt høyt..... så hva tror dere. skal jeg tørre å teste?? Prøver å tenke at det bare er TR som er på vei.... Lykke til alle sammen denne uken!!!! Dette er vår uke!!! ;-)
Nathalie'i'magen Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Jeg tror snart jeg kan tildeles gull i det store symptomjakt-mesterskapet! Denne pp har jeg hatt det som er å ha av symptomer tror jeg! - litt ømme pupper -til tider kvalm -svimmel -mye utflod -fryser konstant -oppblåst mage -murringer osv... har ikm onsdag.. kjøpte tester i dag, men skal ikke teste før tidligst torsdag! blir bare skuffet dersom den er negativ, så da gidder jeg ikke sløser penger på evig med tester! Du kan jo prøve å teste., den kan slå ut opp til 4 dager før ikm Masse lykke til!
iris76 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Så morsomt at vi har IKM samme dag.... Jeg er redd for at TR kommer hvis jeg kjøper en test. Så jeg har latt være til nå. Men vi har samme symptomer. Føler meg litt annerledes denne gangen. Vanskelig å beskrive. Kanskje det er vår tur denne gangen??? Når skal du teste da?? ........huff jeg blir vel skuffet denne gangen også......
Nathalie'i'magen Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 jeg kjøpte tester i dag pga helligdag på torsdag. da får vi ikke tak i tester, så jeg regner med jeg hadde angret om jeg ikke hadde kjøpt jeg skal prøve å ikke teste før tidligst torsdag... du da? har dere prøvd lenge? vi er i vår 3pp etter ma..
iris76 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2009 Smart. Da får vi gåpå testehandel imorgen;-) hadde eg. tenkt å teste på onsdag morgen. Skal på fest den kvelden og vil vite om jeg kan drikke....Selv om jeg hadde bestemt meg for å vente til TR kom eller uteble.....har veldig regelmessig mens..... Har egentlig min 2 "normale" pp. Har hatt hormonforstyrelser som førte til infertilitet i flere år (uten å vite det) har egentligprøvd aktivt i ett år, men ikke teoretisk da. Nå er dette fikset med medisiner. Derfor har jeg og legen min bestemt at jeg bare er min 2pp, slik at ikke skal bli gaaaaal av at jeg har prøvd så lenge. men hvem vet, kanskje denne gangen? Sender masse lykkebabystøv og krysser fingrene for deg!!!
Veumjenta ツ Skrevet 19. mai 2009 #6 Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde IKM i går jeg da, beskrev situasjon og sympt. i den forrige tråden... Testet med digital nå, og der kom det opp "GRAVID" !!! JEG er i sjokk - og ganske redd. Etter å ha prøvd i over et år... NÅ er det spennende å se om dette her går som det skal - vi krysser alt for at spiren klorer seg fast! :) Sender masse babystøv til dere andre som også venter denne uka! *************
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 19. mai 2009 #7 Skrevet 19. mai 2009 God morgen jenter. Jeg testa i mårrest,men den ble negativ Heldigvis er det jo ennå noen dager til ikm...fredag 22.mai er den store dagen...min mens er også ganske så punktlig. Har ikke hatt noen særlige symptoner, er litt oppblåst, mye luft og hyppige dobesøk...ellers litt trøtt til tider..men dette kan jo være så mangt da...Håååååååper og håååååååper.... Veumjenta: Gratulere så masse masse masse:) Håper vi alle kommer snart etter med en liten spire i magen:)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 19. mai 2009 #8 Skrevet 19. mai 2009 Gratulerer så mye da Veumjenta Kos deg masse med spiren din og lykke til! ) Jeg har ikm på torsdag eller fredag, testa i går og idag, begge var negative. Ikke antydning til noen skygge en gang Men har håpet ennå, for har hatt konstante murringer i to uker nå, og vært veldig slapp, oppblåst og med store humørsvingninger. Med lillemor fikk jeg svaaak positiv test på ikm dagen, så hååååper bare det er hcg nivået som er for lavt ennå... sukk. Lenge til torsdag Lykke til da jenter!
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Gratulere så masse Veumjenta. Sender deg mange lykkeklemmer=) Selv har jeg IKM i morgen og skal teste i morgen tidlig på morgenurin. Har testet to ganger, og begge ble positiv, men det ble de etter at testtiden var gått ut. Så stoler ikke helt på dem. Men denne uken har jeg hadd veldig vondt i brystene og syns liksom at de har blidd litt større. I vertfall kjennes det sånn ut på bh-ene. I tillegg har jeg vært kvalm siden søndagskvelden. Er kvalm om morgene og kveldene, og det er skikkelig ekkelt. Mye luft i magen og veldig humørsyk. Humøret svinger fra sekund til sekund.....stakkars de to guttene mine.... Og er konstant trøtt, sover av tilstadighet. Og det gjorde jeg sist å da jeg var gravid med vår sønn....
jobber med saken har klart det Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Gratulerer så mye til dere som har blitt gravid:) Jeg har ikke ikm før på lørdag (tror jeg)... synes denne ventetiden er utrolig kjedelig.... Måtte bare få sagt det....
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 ÅÅ - ikke helt fått med meg denne nye tråden Fått skygge strek mandag - svak tirsdag - litt sterkere i dag. og i morgen skal jeg ta en CBD:) Men tror jeg er gravid ja!! Skikkeli HÆRLIG!!!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 #12 Skrevet 20. mai 2009 Hehe, jeg blir så forvirra når det startes ny tråd altså..hehe:) Vet liksom ikke helt hvor jeg skal skrive...thihi... Jaja,får svare her også Jeg går nu her og venter og venter...er vanskeli å ikke teste, men har bestemt meg for å vente til ikm som er på fredag...Jeg er så speeeeent:)
Carina har to små gull Skrevet 20. mai 2009 #13 Skrevet 20. mai 2009 Samme med meg vet ikke helt hvor jeg skal skrive Har så gryktelig lyst til å teste idag, har enda ikke vært på do enda (er akkurat stått opp), men er så redd for svaret.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 #14 Skrevet 20. mai 2009 Ååå,så spennende Carina:) Syns du skal teste:) Er vel ikke så lenge til din ikm? Jeg har tro på deg jeg:) Masse lykke til hvis du tester:) Og ikke nøl med å fortelle resultatet:) Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 20. mai 2009 #15 Skrevet 20. mai 2009 Ja fristelsen ble for stor, men nei. Den var blendahvit, så nå har jeg i allefall mista helt troen på at jeg er gravid. Får bare se om tanta dukker opp. Har du testa nå mer???
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 #16 Skrevet 20. mai 2009 Nei,jeg testa i går, men den var også blendahvit Men er jo tidlig for oss å teste, er det ikke? Men jeg er jo sååå spent, selv om jeg ikke tror at jeg har lykkes... Har jo ikke nå særlig symptoner da...men d kan jo være et tegn det å kanskje? hehe:) Vi får se hva dagene bringer, har en CBD liggende hjemme som bare lyser mot meg hver gang jeg går forbi den...får se hvor lenge jeg holder ut før jeg bruker den...Huff,ventetia er laaaang altså... Skal krysse fingrer og tær for oss alle:)
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 20. mai 2009 #17 Skrevet 20. mai 2009 Hei jenter! Dette er helt utrolig Forrige gang vi holdt på med prøving tok det et helt år, så nå tenkte jeg at det sikkert tok litt tid denne gangen også. Men, neida. Nå satt den på første skikkelige forsøk!!!! Fikk en tynntynn skyggestrek i går og i dag lyste det "gravid" på den digitale testen. Gjett om vi er overrasket og glade! Så da blir Martin storebror på nyåret Kaster ut masse hauger av babystøv til dere alle! Måtte hellet være med dere og testene vise to flotte blå streker!
Carina har to små gull Skrevet 20. mai 2009 #18 Skrevet 20. mai 2009 Ja godt mulig det var fortidlig å teste. krysser også fingrer og tær for oss alle. Hadde bare ikke graviditets symptomene og pms symptomene vært så like. De murringene og den stikkingen jeg har overser jeg bare nå, hadde det slik sist mnd også og da kom tanta. Ellers er det lite symtomer ute å går, kan være litt kvalm til tider, men der kan komme av at jeg ikke har spist på lenge. Skal reise bort i morgen for noen dager sammen med min kjære så får man litt andre ting å tenke på.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. mai 2009 #19 Skrevet 20. mai 2009 Åhh så herlig!! Gratulerer så mye ) Kos deg masse da
Carina har to små gull Skrevet 20. mai 2009 #20 Skrevet 20. mai 2009 Ja grstulerer så masse Kos deg videre i svangerskapet
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 20. mai 2009 #21 Skrevet 20. mai 2009 Gratulere så masse masse:) Blir nesten dårlig av å se alle sammen som får positive tester om dagen...vil jo sååå gjerne åsså Meeen, som sagt, kjempegla på deres vegne alle sammen som lykkes...får bare håpe d går bra med meg også en vakker dag:) hehe
Tone321 Skrevet 20. mai 2009 #22 Skrevet 20. mai 2009 En dag over antatt IKM, jeg lever fortsatt i håpet........testet negativt på mandag. Tror jeg må kjøpe ny test i dag.
Carina har to små gull Skrevet 20. mai 2009 #23 Skrevet 20. mai 2009 Spennende da Tone123... tok en test selv idag og den ble negativ. Har IKM fredag/lørdag, lever fortsatt i håpet...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. mai 2009 #24 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har ikm i morgen! Er helt sykt spent!! Testa negativt mandag og i går tidlig, klarte ikke å la være.. Skal teste igjen i morgen tidlig wiii! ) grugleder meg Har samme følelsen i magen som jeg hadde med lillemor da jeg var ca to mnd på vei... hmm... håpe håpe.. Pleier å spotte litt før mens kommer også, men ingen spotting ennå heldigvis Hadde bare vært så fantastisk å bli gravid nå, for mamma skal gifte seg neste fredag (bare i tingghuset da, men allikevel) hadde vært så fint å kunne "gi" henne et barnebarn til i gave Klem til dere
07&10&13? Skrevet 20. mai 2009 #25 Skrevet 20. mai 2009 har IKM lørdag, men har hele veien tengt at denne gangen skal jeg vente til søndag med å teste hvis da ikke tr komer... Men dette virker ALT for lenge:(... Men gratulerer så masse til alle der som har testet positivt- virker som om det er en del av dere. Og lyke til videre og tvitvi for dere som ikke har testet enda og ikker har gitt opp håpet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå