♥Axinija♥ Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Vet ikke om dette er rett forum å starte denne tråden i, men jeg forsøker.... Hadde mens forrige mandag..og vi har nå bestemt oss for å prøve bli gravide asap! Pillen er kastet! Jeg har siden i går hatt ganske vondt nederst i korsryggen, virkelig vondt til tider...kan det skyldes at jeg nærmer meg eggløsning? Eller er dette altfor tidlig mtp at jeg hadde første mensdag for 7 dager siden? Er det noen som har peiling på slikt? Vet jo at vi alle er så forskjellige og at et fasit-svar finnes ikke, men har noen egne erfaringer de vil dele?
iris76 Skrevet 18. mai 2009 #2 Skrevet 18. mai 2009 Hei! Hvis du har regelmeesig mens, og en syklus på ca.28 som er gjennomsnittet så har du EL ca, 12-14 dager etter mens. Husk også at du kan ha sex fem dager før EL og likevel bli gravid. Så kjør på i EL uka :-) LYKKE TIL!!!
♥Axinija♥ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2009 Så det vil si at jeg er i EL-uka nå?? Jøss, må komme oss i seng nå og lage baby, hehe....uff, sorry om jeg støter noen... Tusen takk for svar Iris76, godt med litt info!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå