Anonym bruker Skrevet 18. mai 2009 #1 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er over tiden nå, så er stygt redd for at jeg kan være gravid. Men det passer ekstremt dårlig:( Jeg har mine psykiske plager, og går derfor på antidepressiva nå. (Vurderer å trappe ned snart men). Pga av den psykiske tilstanden min, har jeg nettopp fått innvilget yrkesretta attføring for 3 år på høyskole til høsten nå. Endelig får jeg meg en utdannelse! Jeg har to barn fra før, som krever sitt i hverdagen, og er spent på hvordan det går å være student på høyskole med to små. Hvordan skal det da gå med 3 små??! Hvordan går det da med den psykiske helsa mi, hvis jeg skal sjonglere det liksom? I tillegg har jeg jo nettopp fått innvilga attøføring...Det er NÅ sjansen min byr seg..!! (Mamma fikk barn tidlig, og misslyktes med skolegang da hun satt der som alenemor med 3 barn) Nå har jeg samboer da (som ikke er far til de barna jeg har fra før), som gjerne ønsker seg barn, men han er enig i det at vi har mer enn nok per i dag. Bare så det er sagt, så går jeg på P-piller! Har ikke hatt sex uten prevensjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140125372-abort-eller-ikke-her-tro-psykiske-vansker-og-under-utdannelse/
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei du, kjøp deg en graviditetstest snarest mulig. Det er jo dumt å gå og gruble slik dersom du faktisk IKKE er gravid. Ellers så er det et vanskelig spørsmål som bare du og mannen din kan vurdere, men det høres jo ut som du har argumenter for abort her dersom du er gravid. Men en abort kan være tøff å gå igjennom, så det må vurders for og i mort. Sett opp en liste med for/mot argumenter og be om å snakke med en sosionom på sykehuset DERSOM du er gravid. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140125372-abort-eller-ikke-her-tro-psykiske-vansker-og-under-utdannelse/#findComment-140126463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå