cilles Skrevet 18. mai 2009 #1 Skrevet 18. mai 2009 Hei Lurte på om og når vi blir gravide igjen ? Evt kjønn ? Mistet i SA i uke 16 i januar, og vil så gjerne bli gravid igjen med det første :-) Om du ser en ny graviditet, ser du da også om det vil gå bra ? Kjempesnilt om du har tid til å svare :-) jeg: 05.12.72 sambo: 23.01.67
Krin Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hei Cilles! Har jeg sett på deg før? hi hi hi husker ikke alle jeg har sett på men får ofte en fornemmelse når det stemmer=))))) Jeg føler veldig graviditet rundt deg nå så jeg tror du er gravid innen juni er over. Svangerskap og fødsel ser ut til å gå veldig bra=))) da du mista i januar var dette en gutt? jeg har iallefall en følelse av at han ligger å venter på å komme tilbake=)))) Lykke til..... Klem fra
cilles Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2009 Hei igjen Krin Tusen takk for at du tok deg tid :-) Kanskje er jeg gravid nå - skulle hatt mensen i går men har ikke kommet enda ! Håper det. Nei - tror ikke du har spådd meg før, hvis ikke du har et annet nick inne på dinbaby sine spåsider kanskje. Har spurt noen der før. Vet ikke om det var en gutt vi mistet. Pga tull på legevakta så ble ikke fosteret tatt vare på dessverre. Sliter litt med det nå i ettertid. Har blitt spådd at det var en jente og at vi vil komme til å få en ny jente. Har en herlig gutt fra før som ønsker seg så veldig en ny baby. Flott at svangerskapet ser ut til å gå bra for jeg er litt bekymret for det.. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå