Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Symptomene var så klare, men forsvant midt i forrige uke. Ventet TR 17.mai, men testet negativt.

Fortsatt ingen TR, masse luft i magen, stikninger nederst i magen, også har jeg fått sopp!!! THANKS!!!

Håper ihvertfall at TR ikke dukker opp, så kan jeg teste på nytt på søndag igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! ikm 17 sjøl! bare suuuupersvaaaaak tynn strek på qr test i dag...så...ja..frustrerende!! Men du!??! Sopp e jo faktisk ein del som får når dei e nygraverte!!! :)

Og dessuten e det flere som ikkje teste pos før uti uka etter ikm!!! (noen på andre uka og!!)

Så ingen mens= håååp!! :D

Skrevet

JA!! jeg håååååper! :)

Testet med digital, og da må vist hcg-nivået ha steget noe høyere for å gi utslag enn på vanlig test, så håper det var det. Og hvis jeg er gravid, så tar jeg soppen og alt som følger med :))

Hvordan går det med deg da? Testet enda?

Skrevet

ska testa i mårra tidlig :) Sitte å stirre på den streken eg aldri får bestemt meg for om eg innbille meg eller ka eg gjør (noe eg ikkje gjør. ser klare linjer i skikkelig lys.)

Gruglede meg te å testa igjen..men har jo så troen!! Har så mye...merkelig som skjer med kroppen min om dagane.. tappen min har reist på ferie med tanta satse eg på, for den e ikkje sånn den pleie å vær!!

Tar gjerne sopp eg og altså hvis eg bare e gravid!! :D

E så nervøs, spent, engstelig, nysgjerrig, utålodig, ekstatisk, overivrig, lykkelig, frustrert, negativ, positiv...baaah!! Ekje bare bare å vær prøver nei!

Skrevet

Hvordan gikk det med testingen?

Fortsatt ingen TR her, så jeg lever i håpet enda. Har blitt veldig trøtt om dagen, men det behøver jo ikke være noe. Kjenner fortsatt ikke noe spesielt utenom magen. Symnes puppene har blitt litt 'tyngre', men ikke større eller ømme, og bare noen ganger på dagen.

Krysser fingrene for at tanta ikke dukker opp. :))

Skrevet

Ingen tr! Neg test tirdagsmorgen..blææh..hehe...ska teste i mårra el lørdagen..har ikkje test så det komme bare an på om eg klare å vente te lørdagsmorgen :P Tror eg ska klare det..då e gubben hjemma og kan trøsta hvis negativ..igjen!!

kjenne ingenting eg..strekke i magen hvis eg reise meg for fort...eller sånn som for litt siden så va eg å klatra litt på gjesterommet og holdt på å gå på trynet mellom tørkestativa! Haha...det e så morsomt å tryne...når en ikkje skade seg da så klart!! Hehe...men fekk skiiikkelig vondt i sida nede ved hofta..samme hofta som verka sånn for noen dager siden..så..eg leve i håpet ennå eg! Har ein tapp som krype lenger og lenger opp hver dag nå..så e eg ikkje gravid så vett eg ikkje ka som feile kroppen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...