Gå til innhold

Beate 84

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snupper!

Hvordan går det med dere? Hvordan ligger dere an i syklusen?

Jeg har det litt kjipt i dag, for jeg våknet med mensen. Sa til sambo at nå ringer jeg gyn og får time i morgen, og jeg sa at jeg skulle spørre om hun kunne sende søknad om prøverør. Men det ville han selvfølgelig ikke:( Han mener at vi skal vente med å søke om det til over sommeren. Jeg skjønner ikke hva 2 mnd mer har å si, men han ønsker å dra tiden ut lengst mulig, så vi har større sjans for å klare det på egenhånd. Etter mye om og men fikk jeg han til å gå med på og tenke på det til neste uke, for jeg må til gyn snart å få resept på flere kurer med pergo uansett.

Jeg fikk bare en d på bachelorgraden. Ble skikkelig skuffa, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg fikk så dårlig. Så jeg venter på begrunnelse nå, så skal veiledern min se på det og si om jeg bør klage eller ikke. Var visst mange som hadde fått dårlig i går, så veileder sa at det var noe de måtte finne ut av.

Hvordan gikk det på eksamen i dag Beate?

Har du fått karakterer på de andre eksamnene?

Hvordan var det i konfirmasjonen? Håper det gikk bedre enn du trodde!

Jeg har sett P.S. I love you, elsker den!!!:)

Puss puss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei::)

KJipt at du fikk tr da, æsj, ja syns typen din burde gå med på prøverør jeg hvis det er det dere vil, eller kanskje det kunne vært godt med en pause, vi har ikke snakket om det nesten engang, nå er det han som tror jeg er gravid og jeg som tror jeg ikke er det, jeg hilmer bare med øya og sier hja ikkesant hver gang han sier det. Ikm 17 juni. tr kommer nok som vanlig.

Men nok om det jeg tenker ikke like mye på det lenger for jeg er jo nesten ikke her inne,

Ja jeg fikk E på ped eksamen :( mitt hode er ikke lagd for å skrive sånne oppgaver på flere tusen ord altså! men jeg blir så irritert, skjønner ikke helt hva det er jeg gjør galt , men har en mistanke om at det er måten jeg skriver på som er helt på jordet, det er godt jeg ikke skal bli journalist hvertfall:)

har ikke fått svar på norsk og matte eksamen, norsk tror jeg at jeg bommet noe sykt på, men matte tror jeg gikk overraskende bra, det er den jeg føler jeg har gjort det best på.

men det gjenstår og se.

konfirmasjonene var fin, altformye kaker osv da, ikke bra. så er glad for at det går bra med løøpingen:)m har planer om å ut å løpe nå men vet ikke for jeg har vonst i beinet, leggen, men klarer det vel.

N har vi fått viasat:) deilig med klart tv signal og masse kanaler:)jeeeeeeeeej

hvodan går det med deg?

puss puss

Skrevet

så utrolig kjedelig at du fikk mensen da, dreamer! :( hva sier sambo til prøverør da? håper han går med på det :) har stor respekt for deg altså, som har prøvd såå lenge! dette er min 1.pp, og jeg er allerede utålmodig liksom! skjønner ikke hvordan du og beate seff klarer å vente så lenge!

jeg har forresten begynnt å drikke vann med isbiter og lime! =) istedenfor flere liter med cola! :)

men nå må jeg løpe! i dag og i morra skal meg og sambo jobbe på Bruce Springsteen konsert :) det kan bli liv!

men jeg kommer innom i morra! da skal jeg teste! iiiiik, gru-gleder meg :) =/

stor klem =)

Skrevet

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!

Hva skjer med meg da!!????? hallo!!! Nå blør jeg nå...ikke mye, ser bare ut som noe gamle greier, ikke noe sånn friskt liksom... skal ikke ha mensen før om 7 dager! og de siste mnd har det ikke vært annet enn seinere og seinere! kan jo ikke bare hoppe sånn, får se om det ikke gir seg så ringer jeg til gyn i morgen og bestiller time, lurer veldig på hvorfor det er såpnn ass. har ikke vært det før hvertfall. i tillegg har jeg vært litt småkvalm og har hatt ømme pupper i to uker, men men tør ikke håpe, det er sikkert bare førpremenstruelle plager eller noe sånn..

Ja Ariel! du er flink:) Det er så mye bedre å drikke vann med masse lime og is enn masse cola:) g det merker man fort og på kroppen:) good job!:)

Den konserten var allerede nå ja, spennende:) misunner deg litt der som får høre sånne kjente folk uten å betale;)

har du testa?

kleeeeeeeeeeeem!

Skrevet

Heeeei jenter!!:)

Bare deler opp litt så svaret blir litt mer oversiktelig jeg;)

Beate:

Neei så kjedelig at du fikk en E!!:´-( Sender deg en stor trøsteklem! Vet alt for godt hvor frustrerende det er å få en karakter man ikke er fornøyd med. Det er ikke lett å skrive sånne oppgaver, og jeg tror det har litt med flaks og uflaks å gjøre, både i forhold til sensor og i hvilken grad man klarer å svare på problemstillingen fra gang til gang. Synes du bør be om en begrunnelse, så du kan vurdere å klage:)

Så spennende at du blør litt 7 dager før ikm, da er det jo alltid et håp om at det er en festeblødning *krysser fingrene*. Men synes uansett at du skal ta en sjekk hos gyn, greit å vite om alt er ok:)

Ariel:

Tusen takk! Man må jo bare holde ut hvis man vil ha baby;) Men de første pp´ne er jo verst i forhold til at man tenker på det heeele tiden. Man blir jo helt utslitt av det. For hver mnd tenker man litt mindre på det, og man venner seg på en måte til situasjonen.

Har du testet??? Så utrooolig spennende!! Krysser ALT jeg har for at den ble positiv!!

Så flink du er som har begynt å drikke vann! Må virkelig bli flinkere til det jeg og! Det er vel en tilvenningssak:) Det høres kjempegøy ut med Bruce Springsteen! Håper dere koser dere masse, selv om det er jobb;)

Til begge:

Ingen av oss vil ta pause, og vi pratet en del mer om prøverør og sånn utover dagen. Vi ble enige om at jeg skal dra til gyn, og om det blir prøverør og sambo trenger litt tid, venter jeg bare en syklus eller to ekstra før jeg begynner med medisinene. Men før det skal jeg nok gjennom mer hormoner, også skal jeg ta røntgen av egglederne med kontrastvæske. Skal til gyn på mandag tror jeg, så da får jeg vite helt sikkert hva vi gjør videre:)

Kleeeem

Skrevet

Beate:

blør du nå?? hmm.. så rart. ja kom deg te gyn. å finn ut av hva som skjer. :) snart kommer e nedover, gleder meg :) e jo 7mnd siden e var der sist :)

Dreamer:

Ja det e sant, håper dere får prøverør kjapt og at sambo er klar som et egg :o) Jeg hadde ikke tid til å komme innom her i går, men jeg testa negativt i går og i dag.. så nå vil jeg vente til lørdag me å teste igjen, er jo da jeg har ikm.. hvis jeg ikke er gravid, så kommer spotting i morra, og sikkelig mensen på lørdag.. så bare vente å se..

Er litt fristende å ta et glass brus istedenfor vann, siden sambo ville ikke slutte med brus.. hehe.. men men klarer meg enn så lenge :)

Bruce Springsteen var kanon bra! veldig god stemning :)

klem

Skrevet

Heisann:;)

Da svarer jeg også sånn som dere gjør: oppdelt

Dreamer:

Ja jeg har og litt tro på at det har litt med flaks og uflaks å gjøre og hvilken sensor ja. Jeg har tenkt å be om begrunnelse ja, men det er så kjipt når flere jeg vet er ræva i det faget og jeg får E og de får bedre, men som sagt uflak og flaks ja. En kamerat leste gjennom min oppgave og jeg hadde svart på alt osv, han syns det var litt rart at jeg fikk E, selv fikk han B, men han sin ppgave var veldig bra skrevet syns jeg. men men jeg har litt uflaks ja, eller så er jeg bare dum på skriving, Ped er jo det viktigste faget sier de, men lærerene har ikke tatt det alvorlig nok og masse andre ting, hvorfor står man å foreleser i fakultet for realfag og økonomi når man snakker om pedagogikk og det finnes et pedagogisk fakultet? det er så teit. håper virkelig for de som kommer etter de neste årene at de får bedre ped lærere og forelesere.

Ariel!

Ja nå blør jeg enda mer! trodde det bare var det lille som kom først men nå ser jeg at dette sannsynligvis er mensen, men hvorfor den skal komme en uke før er jo et godt spørsmål, kanskje jeg skal ringe gyn, men uansett vil han sikkert si at det er normalt med ustabile sykluser og ditt og datt og så må jeg betale en sum bare for å ha hørt noe jeg visste, men skal ringe først kanskje, kanskje i dag. hmm...

Men et glass brus er ikke farlig, men det er den halvliteren som du tar med deg overalt og nipper på i løpet av dagen, der skal man også tenke på tennene! for det er noe man ikke kan gjøre noe med selv der må man betale for å få fikset problemene, kroppen er en annen ting for den kan man bevisst gå inn for å forandre selv. men syns samboeren din burde tenke litt på det med tenna, for jeg vet alt om å ha dårlige tenner, nå snakker vi over 4 tusen for to tannlegebesøk for meg, og det er ikke noe særlig.men man skal ha tenna for resten av livet.

Ja jeg gleder meg til du kommer, at det er så lenge siden sier litt om hvor fort tiden går- da må du være med ut å løpe:) ta med joggesko!

Begge:

Så bra at dere er på med prøverør snart:) virker som du har en tolmodig samboer:) Så morro, men hvordan er det å gå på sånne hormoner osv da? har ikke peiling på det jeg. hva gjør du osv?

Ja jeg blør men ser ut som mens, gikk ned å lånte noen tamponger av hu som bor under for hu er jo gravid så hu trenger de jo ikke.. så nå er det altså såpass at jeg må ha tampong, får se hvor lenge det varer.

Tenkte meg ut å løpe nå:) i regnet faktisk, nå er det to dager siden jeg løp, og siden jeg ikke fikk løpt i går som jeg skulle ha gjort pga bedøvelsen fra tannllegen så må jeg løpe i dag

hej sålenge!

Puss puss!

Skrevet

hei

begge: ikke mere nå, stoppet i dag på jobb.:) den var en fin og kort mens hvis det var det det var, hehe, mest sannsynlig ja.

ariel!

ser deg i morgen:)

puss på begge, natta

Skrevet

hei jenter!

skifta litt på nicket jeg, pga det tegnet jeg hadde forran blei plutselig bare til firkanter når jeg kom på en annen pc...

også går jeg nå inn i 2pp, da den dumme tanta kom nå..

skal kjøpe CB ELtester tenkte jeg :)

hvordan går det med deg da dreamer? :)

sees i morra beate :)

nattaklem te begge :)

Skrevet

Ja sånn kan det gikk, vi vet jo hvordan det er dreamer, eller hva? jaujau men det kommer nok snart til å sitte en liten spire ariel:)

Ja her er vi, deilig med basseng og sol og lillesøs igjen:) skulle ønske vi skulle være lenger enn til i morgen..

dreamer, hvordan går det?

PUSS!!!!!!!!!

Skrevet

Beate:

Ja det er kjempefrustrerende når man vet om folk som er skikkelig dårlig i faget, også får de bedre karakter. Jeg har fått begrunnelsen nå, og sendt den og oppgaven min til veileder. Fikk svar fra han i dag om at jeg bør klage, så da gjør jeg det! Synes at du og bør gjøre det! Min erfaring at ped forelesninger ofte er veeldig lite pedagogiske, kjempemerkelig! Så deilig at du hadde en så kort mens denne gangen! Har du tatt en test for sikkerhetsskyld?

Ariel:

Så kjedelig at du gikk inn i 2pp! Er alltid kjedelig når den dumme tanta kommer:( Får håpe at det blir full klaff denne gangen! CB el-tester er kjempebra, så det er nok lurt å kjøpe det:) Hvor lang ble syklusen din denne gangen?

Begge:

Med meg går det supert! Jeg har fått jobb i dag, hurra!!!!!!:D Jeg hadde såååå lyst på den jobben, men trodde aldri i livet at jeg skulle få den! Jeg skal jobbe som spesialpedagog på en spesialskole, kjempespennende! Det er et årsvikariat da, så tror ikke at vi skal prøve så hardt på baby fremover. Det beste hadde vært om jeg ble gravid i oktober-november. Hvis gyn sender søknad om prøverør kommer det nok til å bli akkurat rundt den tiden, så det hadde jo passet supert!:)

Klem til begge

Skrevet

dreamer: ååå gratulerer masse!!! så utrolig gøy da =) ja da håper jeg alt går etter planen din nå fremover ;o) det fortjener du =)

syklusen min var visst bare 28dager denne gangen og, men hoppa en dag fram.. men men.. :)

klem =)

Skrevet

Hei! :)

Dreamer:

Du har fått så flott jobb:) Gratulerer! så bra at du fikk den siden du hadde så lyst på den:) det høres veldig spennende ut:) kan jo godt være de vil beholde deg etter vikariatet er over vettu:)

Så bra at du skal klage da:) godt veileder sa det, det er jo betryggende og liksom. Jeg har sendt mail til en ped lærer å spurt om hun kan gi meg en bergunnelse på resultatet, så håper på mail eller tlf i løpet av sommeren, slik jeg fikk i fjor. hehe. Ja ped forelesninger er så upedagogiske som det går ann å få blitt det er jeg enig i alstå! er en kunst og undervise og kunne lære fra seg stoffet, og det er det mange som ikke kan. Har enda ikke fått noe svar på de andre eksamenene.

Ja men supert om du bli gravid da:) når begynner du i den nye jobben da?

jeg har spottet litt nå i to dager etter jeg sluttet å blø, så det er nok mensen, så nå har den jo da hoppet tilbake til min normale syklus, fint det, bare håper det holder seg sånn! har ikke tatt noen test nei, vet den blir neg så gidder ikke kaste den bort på det.

Ariel:

2 pp kommer det nok en liten kjapp spire til deg:)

nå skal jeg og ariel lage brownies fro city bakery new york:)

yeeeeey:)

Puss på begge! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Dreamer!!!! Hvordan går det?

Begge: Jeg fikk C på matteeksamen:) jippi:) og har mistet min telefon:( men jobber med å skaffe meg en ny.

Puss på begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...